نکات بهینه سازی سئو محلی
سئوی محلی تفاوت زیادی در دیده شدن جستجوی شما ایجاد می کند. اگر یک تجارت فیزیکی دارید، این چیزی است که نمی توانید نادیده بگیرید. در اینجا یک راهنمای سریع برای سئوی محلی با نه نکته کاربردی وجود دارد که مطمئناً رتبه بندی موتورهای جستجوی شما را بهبود می بخشد!
فهرست مطالب
- سئوی محلی چیست؟
- اهمیت سئوی محلی
- 9 روش برتر برای بهینه سازی سئوی محلی
- صفحه اصلی خود را بهینه کنید
- فراداده خود را درست دریافت کنید
- برای هر محصول، خدمات و مکان یک صفحه دریافت کنید
- یک صفحه نمایه کسب و کار Google دریافت کنید
- نقل قول های NAP خود را درست دریافت کنید
- اهمیت بررسی ها را درک کنید
- سیگنال های رسانه های اجتماعی خود را دریافت کنید
- از فهرست راهنمای کسب و کار محلی استفاده کنید
- EAT وب سایت خود را بهبود بخشید
سئوی محلی چیست؟
هر کسب و کاری استراتژی ها و روش های پیچیده خود را برای افزایش مقیاس دارد. سئوی محلی عمدتاً برای شرکتهایی اعمال میشود که حضور فیزیکی دارند و به آنها کمک میکند در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشند و از این رو رقابتی از بقیه متمایز شوند.
اگر شما برای کسب و کار در موتور جستجویی مانند گوگل هستید، همیشه سه فهرست را در بالا دریافت خواهید کرد که معمولاً به عنوان رتبه بندی نقشه های گوگل شناخته می شود تا به شما کمک کند تا قابل اجراترین گزینه خود را شناسایی کنید. به عنوان یک فرد تجاری، داشتن بهینه سازی حرفه ای برای موتورهای جستجوی محلی به کسب و کار شما کمک می کند تا به این موقعیت های برتر برسد. برای بهینه سازی وب سایت یا استفاده از هر استراتژی سئوی محلی، باید بدانید که این موتورهای جستجو چگونه کار می کنند.
اهمیت سئوی محلی
یکپارچگی در NAP (نام، آدرس، شماره تلفن): با استراتژی سئوی محلی مناسب، میتوانید NAP را به طور ثابتتری در تمام صفحات خود نشان دهید تا با مشتریان و مشتریان ارتباط راحتتری داشته باشند. با کلمات کلیدی ساده در موتورهای جستجو، مشتریان می توانند به سرعت تمام اطلاعات شما، از جمله جزئیات تماس را دریافت کنند.
ایجاد و بهینه سازی پلتفرم هایی مانند نمایه کسب و کار گوگل: نمایه کسب و کار گوگل جدیدترین استراتژی سئو محلی است که به عنوان صفحات زرد گوگل عمل می کند. با استفاده از این صفحه، مشتریان شما لیست ها و سایر اطلاعات تجاری را برای مقایسه سریع دریافت خواهند کرد. حتی بهتر از آن، این ابزار عالی برای تأیید اعتبار یک تجارت است.
بررسی های مشتریان را بهتر به دست آورید: استراتژی سئو محلی به شما به عنوان یک صاحب کسب و کار کمک می کند تا نظرات مشتریان را پرورش دهید و بر آنها نظارت کنید. نظرات مشتریان یک جنبه ابزاری در رتبه بندی است، زیرا اکثر مشتریان قبل از تصمیم گیری برای خرید یا سرمایه گذاری عمده به دنبال بررسی هستند. اگر مشتریان نظرات منفی را در وب سایت شما بیابند، ممکن است از آن جلوگیری کنند و این ممکن است منجر به عدم بهره وری شود. به عنوان یک صاحب کسب و کار، گرفتن یک متخصص سئو محلی به شما این امکان را می دهد که نظرات مشتریان خود را بهتر درک کنید.
9 روش برتر برای بهینه سازی سئوی محلی
سئوی محلی به کاربران موتورهای جستجو کمک می کند تا هر چیزی را که به دنبال آن هستند در نزدیکی خود پیدا کنند. این یک سرمایه گذاری است که هر کسب و کاری باید انجام دهد. بیایید نکاتی را برای بهینه سازی بررسی کنیم.
صفحه اصلی خود را بهینه کنید
صفحه اصلی شما جایی است که مشتریان شما هنگام بازدید از وب سایت شما برای اولین بار وارد آن می شوند. باید حاوی جزئیاتی باشد که نشان دهد شما به عنوان یک شرکت چه کسی هستید، موقعیت مکانی و همچنین کاری که انجام می دهید. این باعث می شود موتور جستجو درک بهتری از کسب و کار شما پیدا کند. هنگام گنجاندن این جزئیات، باید از تگ تایتل صفحه، تگ های سرصفحه و توضیحات متا واضح استفاده کنید.
فراداده خود را درست دریافت کنید
در حالی که بحث در مورد ارتباط فراداده همچنان ادامه دارد، گنجاندن این جزئیات برای یافتن آسان بسیار مهم است. این برچسبهای عنوان باید شامل نام شهری باشد که میخواهید روی آن تمرکز کنید و همچنین محصولات و خدماتی که ارائه میدهید.
برای هر محصول، خدمات و مکان یک صفحه دریافت کنید
برای سازماندهی بهتر، باید هر کدام از موجودیت ها را به تنهایی داشته باشید. بهجای قرار دادن صفحهای با «خدمات ما»، میتوانید هر یک از آنها را تجزیه کنید تا اگر مشتری به «طراحی وب» نیاز داشت، بداند درخواست را کجا پیدا کند. اگر آنها خدمات "بازاریابی" را بخواهند، همین مورد اعمال می شود. رتبه بندی با این صفحات تلفیقی آسان تر می شود.
بیشتر بخوانید: چک لیست جامع سئو داخلی
یک صفحه نمایه کسب و کار Google دریافت کنید
نمایه کسب و کار Google نسخه Google Yellow Pages است. وقتی مکان خود را دارید، مشتریان می توانند به سرعت شما را پیدا کنند و با شما تجارت کنند. تا زمانی که وب سایت خود را به درستی بهینه سازی کنید، نباید از کسب و کارهای بسیاری که در «نمایه کسب و کار Google» فهرست شده اند ترسید.
نقل قول های NAP خود را درست دریافت کنید
NAP مخفف نام، آدرس و شماره تلفن است. هنگام بهینه سازی وب سایت خود، باید این جزئیات را بررسی کرده و از صحت آنها اطمینان حاصل کنید. آنها باید برای همه صفحات شما به یک شکل ظاهر شوند.
اهمیت بررسی ها را درک کنید
در این روزگار، هیچ چیز بهتر از نقدها نیست. مشتریان همیشه قبل از خرید هر چیزی در صفحه یا سایت شما، نظرات خود را بررسی می کنند. به این ترتیب، شما باید استراتژی هایی را برای کمک به شما در تقویت نظرات ارائه دهید. آنها را تشویق کنید تا نظرات خود را در وب سایت یا سایت بگذارند تا به شما کمک کند حتی رتبه بالاتری کسب کنید. اگر نظر مثبتی گذاشتند، از همکاری با شما تشکر کنید و آنها را برای خرید دیگری دعوت کنید. در صورت منفی بودن بررسی، باید به موضوعی که آنها اشاره می کنند رسیدگی کنید.
سیگنال های رسانه های اجتماعی خود را دریافت کنید
رسانه های اجتماعی یکی دیگر از مکان های زیبا برای به حداکثر رساندن است. اگر کسب و کار شما در فیس بوک، اینستاگرام و توییتر نباشد، مشتریان خود را از دست داده اید.
از فهرست راهنمای کسب و کار محلی استفاده کنید
دایرکتوری های کسب و کار محلی نیز نقش حیاتی در بهینه سازی وب سایت شما خواهند داشت. اگرچه ممکن است وقت گیر و کمی طاقت فرسا باشد، اما ایده ارزشمندی است.
EAT وب سایت خود را بهبود بخشید
شکی نیست که شما باید هر وب سایتی را برای E-A-T (تخصص، اقتدار و اعتماد) بهینه کنید. با این حال، هنگام بهبود E-A-T Google برای مشاغل محلی باید جنبه های اضافی را در نظر داشته باشید.
به عبارت دیگر، هنگام انجام سئوی محلی، چندین فاکتور مرتبط با E-A-T وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید. در ادامه می توانید چند نمونه را بیابید.
- اجتناب از اثر Pogo-Sticking: زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود و به سرعت به SERP برمی گردد تا روی سایت دیگری کلیک کند. این ممکن است به اعتبار شما آسیب برساند. مطمئن شوید که صفحات شما با هدف کاربر همسو هستند و آنچه را که خواننده جستجو می کند ارائه می دهد.
- فعال بودن در سایت های اجتماعی که رتبه بالایی دارند ممکن است به گوگل نشان دهد که شما در زمینه خود متخصص هستید.
- از سایت های محلی با کیفیت بالا پیوند دریافت کنید تا اعتبار خود را بهبود ببخشید
- دسته و سرویس را در نمایه کسب و کار Google تعریف کنید تا به وضوح صنعت خود را نشان دهید.
- استنادهای محلی و بررسی های تجاری از سایت هایی مانند فیس بوک و Yelp ممکن است نشان دهد که مشتریان چگونه به شما اعتماد دارند.
- داشتن تصاویر در GMB نشان می دهد که شما یک متخصص هستید و تصاویر آپلود شده توسط کاربران اعتبار شما را افزایش می دهد.
- ساعات کار نیز می تواند نشانه ای از تخصص شما باشد.
- با استفاده از طرح کسب و کار محلی، به وضوح نشان می دهید که یک تجارت فیزیکی خاص هستید.
- پاسخگویی به پرسش و پاسخ GMB می تواند هم تخصص و هم اختیار را افزایش دهد.
این استراتژی ها در ابتدا می توانند چالش برانگیز به نظر برسند. اگر به کمک نیاز دارید، از یک متخصص سئو محلی برای بهینه سازی وب سایت خود و دریافت نتایج سریعتر در رتبه بندی محلی گوگل استفاده کنید.