تجارت مدرن

تجارت مدرن

تجارت مدرن

تجارت مدرن

تجارت مدرن

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

تجارت به عنوان یک سازمان یا نهاد کارآفرین درگیر در فعالیت های تجاری ، صنعتی یا حرفه ای تعریف می شود. مشاغل می توانند نهادهای انتفاعی باشند یا می توانند سازمانهای غیرانتفاعی باشند که برای انجام مأموریت خیرخواهانه یا هدف اجتماعی بیشتر فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید : رویه-های-گمرکی-المان-خط-سریع-تجارت-کالا

اصطلاح "تجارت" همچنین به تلاشها و فعالیتهای سازمان یافته افراد برای تولید و فروش کالاها و خدمات به منظور سودآوری اشاره دارد. مقیاس مشاغل از یک شرکت انحصاری تا یک شرکت بین المللی است. چندین خط نظریه با درک مدیریت بازرگانی از جمله رفتار سازمانی ، نظریه سازمان و مدیریت استراتژیک درگیر هستند .

 

غذاهای کلیدی

  • تجارت به عنوان یک سازمان یا نهاد کارآفرینانه درگیر در فعالیت های تجاری ، صنعتی یا حرفه ای تعریف می شود.

  • مشاغل می توانند نهادهای انتفاعی یا سازمانهای غیرانتفاعی باشند.

  • اشکال مختلفی از تجارت وجود دارد ، مانند یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) ، یک شرکت انحصاری ، یک شرکت و یک مشارکت.

  • مشاغل می توانند از عملیات کوچک در یک صنعت گرفته تا عملیات بزرگ در بسیاری از صنایع در سراسر جهان باشند.

درک یک تجارت

به طور کلی ، یک تجارت با یک مفهوم تجارت (ایده) و یک نام آغاز می شود. بسته به ماهیت تجارت ، ممکن است تحقیقات گسترده ای در بازار برای تعیین امکان تبدیل ایده به کسب و کار و اینکه آیا این تجارت می تواند ارزشی به مصرف کنندگان برساند ، لازم باشد. نام تجاری می تواند یکی از با ارزش ترین دارایی های یک شرکت باشد. بنابراین باید هنگام انتخاب آن دقت شود. مشاغل فعال با نام های ساختگی باید در ایالت ثبت شوند.

مشاغل غالباً پس از تدوین یک طرح تجاری شکل می گیرند ، که یک سند رسمی است که جزئیات اهداف و اهداف یک کسب و کار را نشان می دهد و استراتژی های آن در مورد چگونگی دستیابی به اهداف و اهداف است. برنامه های تجاری تقریباً ضروری است هنگام شروع وام سرمایه .

همچنین تعیین ساختار حقوقی تجارت مهم است. بسته به نوع تجارت ، ممکن است نیاز به تأمین مجوزها ، رعایت شرایط ثبت نام و اخذ مجوزهای فعالیت قانونی داشته باشد. در بسیاری از کشورها ، شرکت ها به عنوان اشخاص حقوقی در نظر گرفته می شوند ، به این معنی که تجارت می تواند املاک داشته باشد ، بدهی بپردازد و در دادگاه شکایت شود.

 

ساختارهای تجاری

بسیاری از مشاغل خود را با نوعی سلسله مراتب یا دیوان سالاری سازماندهی می کنند ، جایی که موقعیت های شرکتی نقش ها و مسئولیت هایی را تعیین می کند. متداول ترین ساختارها شامل مشاغل انحصاری ، مشارکت ها ، شرکت ها و شرکت های با مسئولیت محدود (LLC) است که شغل های انحصاری شایع ترین شرکت ها هستند.

 

همانطور که از نام آن پیداست ، یک شرکت انحصاری تجاری است که توسط یک شخص حقیقی متعلق و اداره می شود. هیچگونه تفکیک قانونی بین مشاغل و مالک وجود ندارد. بنابراین مالیات و تعهدات قانونی تجارت به عهده مالک است.

 

همکاری کسب و کار ارتباط بین دو یا چند نفر که به انجام کسب و کار ملحق شده است. هر یک از شرکا resources منابع و پول خود را به تجارت و مشارکت در سود و زیان تجارت می پردازد. سود و زیان مشترک در اظهارنامه مالیاتی هر یک از شرکا ثبت می شود. 

 

شرکت یک کسب و کار است که در آن یک گروه از مردم با هم به عنوان یک نهاد واحد عمل می کند؛ اغلب، صاحبان یک شرکت هستند سهامداران که در نظر گرفتن ارز برای شرکت در سهام عادی . ادغام مشاغل ، مالکان را از عهده مسئولیت مالی تعهدات تجاری رها می کند. با این حال ، یک شرکت دارای قوانین مالیاتی نامطلوبی برای صاحبان مشاغل است.

 

به همین دلیل ، یک ساختار تجاری نسبتاً جدید (اولین موجود در وایومینگ در سال 1977 و سایر ایالت ها در دهه 1990) ، یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) در دسترس است. این ساختار مزایای مالیات عبور از مشارکت با مزایای مسئولیت محدود یک شرکت را ترکیب می کند.

 

اندازه های تجاری

اندازه کسب و کار از شرکت های صاحب عمل کوچک، مانند رستوران ها خانواده، به چند ملیتی شرکت های مانند جنرال الکتریک. مشاغل بزرگتر ممکن است سهام شرکت را برای تأمین مالی عملیات منتشر کنند. در این حالت ، این شرکت به صورت عمومی معامله می شود و محدودیت های گزارشگری و عملیاتی دارد. متناوباً ، مشاغل کوچکتر ممکن است مستقل از تنظیم کنندگان عمل کنند.

 

صنایع تجاری

یک شرکت ممکن است تجارت خود را با برقراری ارتباط با صنعتی که در آن فعالیت می کند توصیف کند. به عنوان مثال ، تجارت املاک و مستغلات ، تجارت تبلیغاتی یا تولید تشک ، صنایعی هستند که در آنها یک تجارت می تواند وجود داشته باشد. از آنجا که اصطلاح "تجارت" می تواند با عملیات روزمره و همچنین تشکیل کلی یک شرکت جایگزین شود ، این اصطلاح اغلب برای نشان دادن معاملات مربوط به یک محصول یا خدمات اساسی استفاده می شود. به عنوان مثال ، ExxonMobil با تهیه روغن تجارت را انجام می دهد.

How To Create A Business Plan

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۲:۳۸
باران بهاری

هر روز شرکت های آلمانی کالاهای چند میلیارد یورویی را صادر و وارد می کنند. برای واردات محصولی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا به آلمان ، شرکت ها مجبورند از موانع بی شماری عبور کنند. شرکت های آلمانی نیز در خارج از کشور با موانع قابل توجهی روبرو هستند. برای اینکه تجارت در آینده بتواند محرک رشد و اشتغال باشد ، تعرفه ها باید کاهش یابد و رویه های گمرکی مدرن شود.

طبق گزارش اداره آمار فدرال ، در سال 2018 ، ارزش واردات کالاهای آلمان به 1.1 تریلیون یورو رسیده است. صادرات کالاهای آلمان 1.3 میلیارد یورو بوده است. طبق گفته اداره گمرک آلمان ، واردات و صادرات در آلمان به ارزش 473 میلیارد یورو از کشورهای غیر اتحادیه اروپا در سال 2019 انجام شده است. شرکت های آلمانی کالاهایی به ارزش 550 میلیارد یورو به کشورهای سوم صادر کردند. کالاها با کشتی ، زمینی یا هوایی به آلمان می رسند یا آن را ترک می کنند. با این وجود ، قبل از اینکه وارد شوند ، باید مراحل گمرکی اتحادیه اروپا را طی کنند ، منطقه ای با قوانین گمرکی یکنواخت. کالاهایی که به اتحادیه اروپا صادر می شوند ، تحت مقررات استاندارد واردات ، تعرفه های گمرکی و رویه ها هستند. در آلمان ، حدود 43000 کارمند گمرک اطمینان از پردازش سریع و کارآمد کالا را تضمین می کنند. در سال 2019 ، گمرک آلمان تقریباً 256 میلیون اظهارنامه گمرکی را پردازش کرد.

 

 

در بسیاری از موارد ، برای واردات به اتحادیه اروپا باید تعرفه پرداخت شود. به عنوان یک قاعده ، مالیات گردش مالی واردات نیز که مشابه مالیات بر ارزش افزوده است ، قابل پرداخت است. برخی از مالیات های غیر مستقیم نیز مقرر است. اما حتی اگر تعرفه ای وضع نشده باشد ، کالاها هنوز باید اظهار شوند و مراحل گمرکی را طی کنند. روش گمرکی شامل ارائه اظهارنامه گمرکی توسط وارد کننده ، پذیرش این اظهارنامه توسط گمرک ، تأیید اسناد و کالاها ، تهیه گزارش گمرک توسط گمرک و محاسبه حقوق واردات است. 

کد جدید گمرکی اتحادیه اروپا (UCC) از ابتدای ماه مه 2016 در حال اجرا است و به تدریج تا پایان سال 2020 جایگزین کد گمرکی قدیمی خواهد شد. بخشهایی از این اصلاحات شامل تبادل و ذخیره اطلاعات ، ساده سازی جدید و الزامات مجاز اقتصادی است اپراتورها (AEOs) و ترخیص کالا از گمرک متمرکز. دوره انتقالی در نظر گرفته شده است تا امکان سازگاری مرحله ای سیستم های ملی فناوری اطلاعات و پایگاه های داده را فراهم کند ، اما در حال حاضر حداقل تا سال 2025 به طول خواهد انجامید. از سال 2020 ، روشهای مختلف گمرکی را ارائه دهید. این موارد به استفاده در نظر گرفته شده از کالاها بستگی دارد. عامل تعیین کننده این است که آیا کالایی باید آزادانه در اتحادیه اروپا مورد معامله ، ذخیره یا فرآوری بیشتر قرار گیرد. فقط پس از انجام مراحل گمرکی می توان کالاها را برای تجارت داخلی آزاد در داخل اتحادیه اروپا آزاد کرد. در تجارت داخلی اروپا هیچ عوارض گمرکی وضع نمی شود.

 

مراحل گمرکی چیست؟


در اصل ، تعرفه ها و مالیات بر واردات منبع مهمی برای درآمد دولت بود. در حالی که آنها این عملکرد را در اکثر کشورهای صنعتی از دست داده اند ، اما همچنان جز component اصلی بودجه کشورهای فقیر تر در حال توسعه هستند.

حتی امروز ، تعرفه ها از تولیدکنندگان داخلی در برابر رقابت خارجی - در کشورهای صنعتی ، نوظهور و در حال توسعه محافظت می کنند. به طور متوسط ​​، امروز تعرفه های جهانی کالاهای صنعتی بسیار کمتر از محصولات کشاورزی است. علاوه بر این ، تعرفه ها در کشورهای صنعتی به میزان قابل توجهی پایین تر از کشورهای در حال ظهور و در حال توسعه رسیده است.

با این حال ، رویه های گمرکی نیز از توابع محافظتی مهمی برخوردار هستند. مقامات گمرک از واردات و صادرات کالاهای خطرناک یا کالاهای مضر برای سلامتی یا محیط زیست بازدید می کنند. آنها همچنین بر قوانین رقابت نظارت کرده و کالاهای تقلبی را در صورت دزدی دریایی محصولات توقیف می کنند.

 

روش های مدرن گمرکی برای یک جهان مدرن

 


زنجیره های ارزش جهانی می شوند. طبق اعلام وزارت اقتصاد و انرژی فدرال ، واردات خارجی بیش از 40 درصد صادرات آلمان (از سال 2018) را تشکیل می دهد. هر جابجایی کالا نیاز به ترخیص کالا از گمرک در مرز دارد. مروری زیر در مورد متوسط ​​تعرفه های خارجی اتحادیه اروپا نشان می دهد که هنگام واردات کالا به خاک اتحادیه اروپا ، چه هزینه هایی برای گروه های اصلی کالا متحمل شده است.

تولیدکنندگان و بازرگانان تعرفه می پردازند و مراحل گمرکی را طی می کنند. این هزینه ها بر قیمت کالاها تأثیر می گذارد. بنابراین مصرف کننده باید بسته به نرخ تعرفه و هزینه های تحویل ، قیمت های بالاتر یا پایین تری را برای محصول بپردازد. به طور خلاصه: روشهای ساده محصولات را ارزانتر و سریعتر در دسترس قرار می دهند. به همین دلیل راهنمای ترخیص کالا از آلمان و شناخت قوانین و مقررات آن نه تنها برای موفقیت در تجارت بلکه برای کاهش هزینه ها بسیار سودمند است.

 

 

طبق گزارش اداره آمار فدرال ، در سال 2018 ، ارزش واردات کالاهای آلمان به 1.1 تریلیون یورو رسیده است. صادرات کالاهای آلمان 1.3 میلیارد یورو بوده است. طبق گفته اداره گمرک آلمان ، واردات به ارزش 473 میلیارد یورو از کشورهای غیر اتحادیه اروپا در سال 2019 انجام شده است. شرکت های آلمانی کالاهایی به ارزش 550 میلیارد یورو به کشورهای سوم صادر کردند. کالاها با کشتی ، زمینی یا هوایی به آلمان می رسند یا آن را ترک می کنند. با این وجود ، قبل از اینکه وارد شوند ، باید مراحل گمرکی اتحادیه اروپا را طی کنند ، منطقه ای با قوانین گمرکی یکنواخت. کالاهایی که به اتحادیه اروپا صادر می شوند ، تحت مقررات استاندارد واردات ، تعرفه های گمرکی و رویه ها هستند. در آلمان ، حدود 43000 کارمند گمرک اطمینان از پردازش سریع و کارآمد کالا را تضمین می کنند. در سال 2019 ، گمرک آلمان تقریباً 256 میلیون اظهارنامه گمرکی را پردازش کرد.

 

حتی امروز ، تعرفه ها از تولیدکنندگان داخلی در برابر رقابت خارجی - در کشورهای صنعتی ، نوظهور و در حال توسعه محافظت می کنند. به طور متوسط ، امروز تعرفه های جهانی کالاهای صنعتی بسیار کمتر از محصولات کشاورزی است. علاوه بر این ، تعرفه ها در کشورهای صنعتی به میزان قابل توجهی پایین تر از کشورهای در حال ظهور و در حال توسعه رسیده است.

با این حال ، رویه های گمرکی نیز از وظایف محافظتی مهمی برخوردار هستند. مقامات گمرک از واردات و صادرات کالاهای خطرناک یا کالاهای مضر برای سلامتی یا محیط زیست بازدید می کنند. آنها همچنین بر قوانین رقابت نظارت کرده و کالاهای تقلبی را در صورت دزدی دریایی محصولات توقیف می کنند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۹ ، ۱۵:۳۰
باران بهاری

منبع حیات بازار جهانی تجارت است. در این درس ، شما در مورد اهمیت واردات و صادرات و مفاهیم مربوط به آن از جمله کسری تجارت ، تراز پرداخت و موانع رسمی و غیررسمی در تجارت آشنا خواهید شد.
اصول اولیه
با الن آشنا شوید او رئیس جمهور یک کشور کوچک است. یکی از صنایع مهم کشور وی ، الکترونیک مصرفی است. در حقیقت ، در تولید تبلت های رایانه ای جهان را رهبری می کند. کشور الن هم صادر کننده و هم وارد کننده کالا است. صادرات عبارت است از فروش کالاها به یک کشور خارجی ، در حالی که واردات عبارت است از خرید کالاهای تولیدی خارجی در بازار داخلی خریدار.

کشور الن تبلت های خود را با موفقیت به سراسر جهان از جمله کانادا ، مکزیک ، اتحادیه اروپا ، استرالیا و چندین کشور آسیا صادر کرده است. از طرف دیگر ، کشور الن اجزای مختلفی را برای تولید تبلت های رایانه ای خود از کشورهای آسیایی وارد می کند. در نتیجه ، کشورها غالبا کالاهایی را وارد می کنند که می توانند به صورت موثرتر و ارزان تری توسط کشور دیگری تولید شوند و تمرکز خود را بر تولید و صادرات کالاهایی دارند که در تولید آنها برتر است.

چرا مهم است
صادرات و واردات به رشد اقتصاد ملی کمک می کند و بازار جهانی را گسترش می دهد. هر کشوری از نظر منابع و مهارت دارای مزایای خاصی است. به عنوان مثال ، برخی از کشورها از نظر منابع طبیعی غنی هستند ، مانند سوخت های فسیلی ، الوار ، خاک حاصلخیز یا فلزات گرانبها و مواد معدنی ، در حالی که کشورهای دیگر کمبود بسیاری از این منابع را دارند. بعلاوه ، برخی از کشورها دارای زیرساخت های بسیار پیشرفته ، سیستم های آموزشی و بازار سرمایه هستند که به آنها اجازه می دهد در تولیدات پیچیده و نوآوری های فن آوری شرکت کنند ، در حالی که بسیاری از کشورها این کار را ندارند.

واردات برای مشاغل و مصرف کنندگان مهم است. کشورهایی مانند الن اغلب نیاز به وارد کردن کالاهایی دارند که یا در داخل کشور به راحتی در دسترس نیستند یا در خارج از کشور ارزان تر هستند. مصرف کنندگان فردی نیز از محصولات تولید داخل با اجزای وارداتی و همچنین سایر محصولات وارد شده به کشور بهره مند می شوند. اغلب اوقات ، محصولات وارداتی قیمت بهتر یا گزینه های بیشتری برای مصرف کنندگان فراهم می کنند ، که به افزایش سطح زندگی آنها کمک می کند.

کشورها می خواهند صادر کننده خالص باشند تا وارد کننده خالص. واردات لزوماً چیز بدی نیست زیرا به ما امکان دسترسی به منابع و محصولات مهمی را می دهد که به غیر این صورت یا با هزینه ارزان تری در دسترس نیستند. با این حال ، درست مثل خوردن بیش از حد آب نبات ، می تواند عواقب بدی داشته باشد. اگر بیش از صادرات خود وارد کنید ، مقدار بیشتری از مبلغ فروش صادراتی از کشور خارج می شود.

از طرف دیگر ، هرچه یک کشور صادرات بیشتری انجام دهد ، فعالیت اقتصادی داخلی نیز بیشتر است. صادرات بیشتر به معنای تولید ، شغل و درآمد بیشتر است. اگر کشوری صادر کننده خالص باشد ، تولید ناخالص داخلی آن افزایش می یابد که ارزش کل کالاهای نهایی و خدماتی است که در یک بازه زمانی مشخص تولید می کند. به عبارت دیگر ، خالص صادرات باعث افزایش ثروت یک کشور می شود.

موانع تجارت
صادرات همیشه کاری آسان نیست. کشور الن اغلب با موانع تجاری رسمی و غیررسمی روبرو است که مانع صادرات تبلت های رایانه ای آن می شود. موانع تجاری رسمی موانعی در تجارت است که عمداً با هدف صعود فروش کالا در بازار خارجی برای صادر کننده ایجاد می شود ، در حالی که موانع تجاری غیررسمی لزوماً برای جلوگیری از واردات کالا ایجاد نمی شوند بلکه تأثیر این کار را دارند. . بیایید نگاهی به برخی از موانع رایج بیندازیم.

کشور الن اغلب با موانع تجاری رسمی روبرو است. مانع مشترک تعرفه است که نوع خاصی از مالیات است که به کالاهای وارد شده به یک کشور اعمال می شود. تعرفه ها اغلب کالای وارداتی را گرانتر از معادل داخلی آن می کند. به عنوان مثال ، تعرفه اعمال شده بر روی تبلت های شرکت ممکن است گرانتر از یک تبلت داخلی باشد در صورتی که در صورت عدم اعمال تعرفه ارزان تر می شد. بنابراین ، تعرفه ها اغلب برای حمایت از شرکت های داخلی وضع می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۹ ، ۱۳:۳۶
باران بهاری

 

فرصت صادرات به قطر
در میان همسایگان جنوبی ایران ، سرمایه گذاری و صادرات به قطر بیش از سایر کشورها برای تجار ایرانی جذاب است. برای این کار ابتدا باید دانش و اطلاعات کافی داشته باشید که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

قطر یکی از کشورهای هم مرز با خلیج فارس است که اقتصاد آن طی سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. در دهه های اخیر ، بسیاری از شرکت ها و سرمایه گذاران بزرگ از سراسر جهان در این کشور سرمایه گذاری کرده اند.

طبق برآورد بانک جهانی در سال 2017 ، تولید ناخالص داخلی این کشور بیش از 167 میلیارد دلار بوده و امسال نرخ رشد حدود 2٪ را تجربه کرده است. همسایه جنوبی ایران در کنار یکی از بزرگترین آبراه های جهان ، خلیج فارس واقع شده است و پتانسیل بسیار بالایی برای ترانزیت کالا و گردشگری دارد.

می توان آن را یکی از بزرگترین غول های صادرات گاز در جهان دانست که در سال های اخیر درآمد عظیم گردشگری به آن اضافه شده است. برای درک فرصت های اقتصادی قطر ، کافی است بگوییم که از جمعیت 2.5 میلیون نفری این کشور ، فقط حدود 400000 نفر از شهروندان اصلی آن هستند و بقیه برای ایجاد فرصت های اقتصادی مهاجرت کرده اند.

با توجه به این موضوع این س isال مطرح می شود که چرا فرصت صادرات به قطر را می توان بهترین گزینه برای تجار و بازرگانان ایرانی دانست ؟؟

مطالعه بیشتر: چگونه می توان وارد حوزه صادرات شد؟
یکی از مهمترین دلایلی که قطر به بهترین بازار صادراتی ایران تبدیل شده است ، روابط سیاسی خوب آن با ایران است. با این حال ، روابط آن با همسایگان عرب همیشه آشفته بوده است.

همسایه جنوبی ایران به دلیل ویژگی خاص جغرافیایی دسترسی زیادی به زمین ندارد و از آن به عنوان یک شبه جزیره کوچک نیز یاد می شود. زیرا تنها مرز زمینی آن با عربستان سعودی است و بقیه مرزهای آن به دریا منتهی می شود.

چالش های سیاسی شبه جزیره کوچک با عربستان سعودی و امارات متحده عربی منجر به تحریم های مکرر این کشورها شده است. آخرین مورد این تحریم به سالهای اخیر برمی گردد ، زمانی که کشورهای حوزه خلیج فارس به رهبری عربستان سعودی تحریم های اقتصادی علیه قطر را اعمال کردند.

به دنبال این اقدامات ، تنها راه برقراری ارتباط این کشور با جهان خارج ، تنها رفتن به ایران بود. حتی هواپیماهای قطری فقط از آسمان ایران مجاز به پرواز بودند. ارتباط ایران با شبه جزیره کوچک خلیج فارس رهبران این کشور را بر آن داشته است تا در سالهای اخیر به فکر گسترش روابط اقتصادی خود با ایران باشند.

اقتصاد قطر
 واقعیت این است که اگرچه قطر یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است ، اما بیشتر ثروت آن در منابع طبیعی مانند نفت و به ویژه گاز خلاصه می شود. کمبود زمین قابل کشت و همچنین آب و هوای خشک آن را به یکی از بزرگترین واردکنندگان محصولات کشاورزی تبدیل کرده است.

مطالعه بیشتر: مشاوره حضوری و تلفنی در مورد صادرات و واردات
از طرف دیگر ، این کشور از کمبود تخصص در زمینه های مختلف رنج می برد که می توان آن را پاشنه آشیل اکثر کشورهای عربی به ویژه خلیج فارس دانست. همچنین تولید بسیاری از کالاهای صنعتی و معدنی در آن امکان پذیر نیست و این باعث واردات بسیاری از کالاها و قطعات صنعتی می شود.

متغیرهای اقتصادی شرح
تولید ناخالص داخلی 184 میلیارد دلار
نرخ تورم یک درصد
نرخ بیکاری 6 دهم درصد
سهم صنعت ، خدمات و کشاورزی از تولید ناخالص داخلی 50/3 ، 49/5 و 2 دهم درصد است
مهمترین محصولات معدنی سیمان ، سنگ آهن ، گوگرد و ازت هستند
مهمترین محصولات کشاورزی خرما است
مهمترین محصولات صنعتی عبارتند از گاز ، روغن ، آمونیاک ، کودهای شیمیایی ، محصولات پتروشیمی
کشاورزی ضعیف از تولید محلی بسیاری از غذاها در کشور جلوگیری کرده و نیاز به واردات آنها وجود دارد. حتی در زمان تحریم عربستان ، بسیاری از قطری ها از ترس کمبود غذا به فروشگاه ها هجوم آوردند. مجموعه این استدلال ها نشان می دهد که همسایه جنوبی ما یک فرصت و پتانسیل بی نظیر برای حضور کالاهای ایرانی است.

جدا از این موارد ، آنچه بیش از پیش درباره فرصت صادرات به قطر به ما یادآوری می کند ، وجود بسیاری از مرزهای دریایی با ایران و توانایی همسایگی است. استخوان های شکسته تجارت بهتر می دانند که کشورها و وجود یک مرز مشترک چقدر می تواند شرایط صادرات و تجارت را تسهیل کند.

همچنین موضوع صادرات به بسیاری از همسایگان دیگر از جمله صادرات به عراق وجود دارد. بندرهای بزرگی با امکانات فراوان وجود دارد که فعالیت تجاری را بسیار تسهیل کرده است. بندرهای دوحه ، ام ال سعید و زکریا از مهمترین بندرهای این کشور برای فعالیتهای اقتصادی هستند.

مطالعه بیشتر: برای صادرات به عراق چه باید کرد؟
علاوه بر بنادر مهم ، فرودگاه های پیشرفته و به طور کلی سیستم حمل و نقل مدرن حمل و نقل کالا را به این کشور عربی بسیار تسهیل کرده است. امکانات متعدد و وجود مراکز اقامتی ، هتل ها و مراکز تفریحی متعدد نیز سفر تجار به خلیج فارس را بسیار تسهیل کرده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۹ ، ۱۲:۳۵
باران بهاری

50 علامتی که می توانید یک کارآفرین باشید
آیا احساسی دارید که ممکن است در قلب شما یک کارآفرین باشید؟ در " 50 علامتی که می توانید یک کارآفرین باشید " که در Entrepreneur.com منتشر شده است ، جان رامپتون می تواند به مواردی اشاره کند که شما را به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک عالی در اعماق درون خود تبدیل می کند.

کارآفرینان و صاحبان مشاغل دارای روحیه و انگیزه خاصی هستند که مدام آنها را به جلو سوق می دهد. از این مقاله تجاری استفاده کنید تا بفهمید آیا خودتان از خصوصیات یک کارآفرین برخوردار هستید یا خیر.

2. "اقتصاد"


اگر شما صاحب مشاغل کوچک در خط مقدم صنعت فناوری هستید ، " The iEconomy " نیویورک تایمز یکی از بهترین مجموعه مقالات تجاری برای خواندن است.

مقالاتی که در این مجموعه برنده جایزه پولیتزر قرار دارند ، از نزدیک به صنعت پیشرفته فناوری پیشرفته نگاه می کنند. به عنوان یک کارآفرین در یک تجارت با فناوری ، ممکن است دریابید که سری iEconomy دیدگاه منحصر به فردی دارد که ادامه کار در صنعت فناوری چالش برانگیز است.

3. "" شخصاً این کار را نکن "توصیه های وحشتناکی برای کار است"


در این   مقاله بررسی بازرگانی هاروارد ، دانکن کومب توضیح می دهد که چرا صاحبان مشاغل کوچک و کارمندان باید کار را شخصاً انجام دهند.

این مقاله از Harvard Business Review یکی از بهترین مقالات تجاری برای کارآفرینانی است که به دنبال مشاوره در مورد نحوه استخدام کارمندان خود ، ایجاد یک تجارت موفق و افتخار در کار خود هستند

4. "چرا از کار متنفر هستی"


در چرا از کار متنفر هستید " نیویورک تایمز ، تونی شوارتز و کریستین پورات آنچه که کارمند مدرن برای کار در محل کار باید انجام دهد را بررسی می کنند.

اگر از خود می پرسید که چگونه می توانید کارمندان خود را در محل کار شادتر کنید ، این یکی از بهترین مقاله های تجاری برای خواندن است. شوارتز و پورات عمیقاً به آنچه افراد انگیزه می دهد - و آنچه آنها را از آنها دور می کند ، فرو می روند.

یا اگر شما از آن 9 تا 5 کارمند هستید که از شغل شما متنفر است ، این ممکن است یکی از بهترین مقاله های تجاری باشد که به شما الهام می دهد تا حرفه خود را به دست خود بگیرید.

5. "فکر می کنید برای کارآفرینی خیلی پیر هستید؟ دوباره فکر کن »

علی رغم آنچه ممکن است از " سیلیکون ولی" یا " شبکه اجتماعی " یاد گرفته باشید ، هر کارآفرینی یک مرد 20 ساله است که کلاه دار پوشیده است.

اگر به دنبال مقالات کسب و کار هستید که به شما اطمینان دهد که برای شروع کار خود خیلی جوان نیستید ، یکی را در این اینفوگرافیک پیدا کرده اید کارآفرینان در هر سنی هستند و از اقشار مختلف جامعه هستند و اینفوگرافی آنا ویتال شما را در این زمینه متقاعد خواهد کرد.

6. "ملاقات با چالش تغییر اختلال"

ملاقات با چالش تغییر اختلال " ، توسط دانشمند افسانه ای اقتصاد ، کلیتون کریستنسن و مشاور بازرگانی مایکل اووردورف ، یکی از بهترین مقاله های تجاری برای کارآفرینانی است که برای تغییر در مشاغل خود به کمک نیاز دارند.

درد در حال رشد بخشی اجتناب ناپذیر در هر کسب و کار کوچک موفق است. این مقاله به صاحبان مشاغل کمک می کند تا بفهمند چه زمانی شرکت های آنها به شدت به تغییر احتیاج دارند و یا چگونه می توانند تغییراتی را که به آنها تحمیل می شود کنترل کنند.

در Harvard Business Review تعداد انگشت شماری از مقاله های مربوط به مشاغل کوچک وجود دارد که در برابر آزمون زمان مقاومت کرده اند ، اما " ملاقات با چالش تغییر مختل کننده " یکی از بهترین مقالات تجاری است که با مدیریت بیشتر کارمندان بیشتر به کار خود ادامه می دهید.

7. "چه چیزی باعث یک رهبر می شود؟"

یکی دیگر از بهترین مقاله های تجاری در Harvard Business Review " چه چیزی باعث یک رهبر می شود؟" ”توسط دانیل گلمان.

شروع و رشد تجارت شخصی خود یک چیز است. مدیریت و هدایت کارمندان خود هنگامی که چند سال تجربه کسب و کار در زیر کمربند خود کسب کرده اید ، می تواند مجموعه مهارت های کاملاً متفاوتی باشد. اگر به نکاتی درباره اینکه چگونه می توانید یک رهبر موثرتر در تجارت کوچک خود باشید ، نیاز دارید ، این یک مطالعه عالی است.

8. "5 دلیل اصلی که" مشتری همیشه حق دارد "اشتباه است

قبلاً آن را شنیده اید - یا شاید خودتان گفته باشید: "مشتری همیشه حق دارد."

الکساندر کجرولف در مقاله خود از هافینگتون پست توضیح می دهد که چرا "مشتری همیشه حق دارد" نباید به عنوان صاحب مشاغل کوچک شعار شما باشد. اگر در کارهای روزمره خود با مشتری سر و کار دارید ، این مقاله تجاری شایسته توجه شماست. شما نه تنها خواهید فهمید که چرا ممکن است با مشتریان خود رفتار نادرستی داشته باشید ، بلکه همچنین می توانید در این راه کارمندان خود را بدتر از این کنید.

9. "اعتماد به نفس خلاقیت خود را بازیابی کنید"

در حالی که بیشتر مقالات تجاری هاروارد بیزینس ریویو به جنبه مدیریتی امور مربوط می شود ، " بازیابی اعتماد به نفس خلاقیت خود " تماماً به معنای تقویت جنبه خلاقیت در همه است .

خلاقیت یک ویژگی مهم در یک رهبر تجارت است - یک نظرسنجی اخیر IBM از مدیران ارشد در سراسر جهان نشان می دهد که بیشترین ویژگی در یک رهبر است. اما به عنوان یک صاحب کسب و کار که می خواهید یک شرکت موفق را اداره کنید ، ممکن است ایده های خلاقانه و "بزرگ تصویر" خود را در حین کار در تجارت خود قرار دهید.

اما این خلاقیت و نوآوری است که مشاغل و صنایع را به جلو سوق می دهد. بنابراین اگر احساس می کنید باید به عنوان یک کارآفرین روحیه خلاقیتان را دوباره جرقه بزنید ، "بازیابی اعتماد به نفس خلاقیت خود" یکی از بهترین مقاله های تجاری برای مطالعه است.

10. "ریچارد برانسون به کارآفرینان جوان:" فقط این کار را انجام دهید "

در اسکار و Raymundo است شرکت مقاله ، کارآفرین مشهور ریچارد برانسون توضیح می دهد که چرا جوانان کارآفرین باید از ریسک ذاتی راه اندازی یک کسب و کار عبور کنند.

شما می توانید سالها روی یک ایده عالی تجاری بنشینید و مزایا و معایب شروع آن را بسنجید. اما به گفته برانسون ، یک زمان زمانی فرا می رسد که شما مجبورید فقط این کار را انجام دهید . اگر شکست بخورید ، شکست می خورید - و امیدوارم که در این راه چیز ارزشمندی برای فعالیت بعدی کسب و کار خود یاد گرفته باشید .

"پیام او بسیار واضح بود: این رودخانه طول می کشد اما شما فقط باید آن را انجام دهید. ترس را احساس کنید ، اما به هر حال این کار را انجام دهید. "می گوید دارکو جاکیموویچ ، که می گوید مقاله برانسون به او اعتماد به نفس برای شروع کار خود را داده است . - WhatToBecome.com . "در طول سال ها ، من فهمیدم که این توصیه به من کمک کرد بیش از حد فکر کنم و مرا به کار واداشت. اکنون که به تجربه خود تأمل کردم ، فهمیدم که چنین توصیه های ساده برای کارآفرینان جوان فوق العاده مهم است. "

اگر شما یک کارآفرین هستید که مدتی است آماده راه اندازی یک تجارت کوچک است ، این یکی از بهترین مقاله های تجاری است که به شما کمک می کند غرق شوید.

11. "چرا باید کسی توسط شما هدایت شود؟"

چرا باید کسی توسط شما هدایت شود؟ "باعث می شود شما به عنوان یک رهبر تجارت به مهارت های خود دقت کنید.

این مقاله بررسی کسب و کار هاروارد چهار ویژگی از بهترین انواع صاحبان مشاغل را ارائه می دهد - و این خصوصیاتی هستند که احتمالاً قبلاً هرگز به آنها فکر نکرده اید. بنابراین اگر به دنبال مقالات تجاری هستید که نه تنها به شما کمک می کند یک قدم به عقب برگردید و هم به وضعیت رهبری خود نگاه کنید بلکه قدم های ملموسی نیز برای بهتر شدن داشته باشید ، این قطعه برای شما مناسب است.

مقالات تجاری

12. "6 رفتار سمی که مردم را از خود دور می کند: چگونه آنها را در خود بشناسیم و آنها را تغییر دهیم"

آیا توجه کرده اید که بسیاری از کارمندان شما مدت طولانی در تجارت شما دوام ندارند؟ یا شاید شما برای یافتن مشتریانی که مدام برمی گردند مشکل داشته باشید؟

ممکن است یکی از رفتارهای غیرقابل تحملی را نشان دهید که کتی کاپرینو در " 6 رفتار سمی که مردم را از خود دور می کند:" چگونه آنها را در خود بشناسید و آنها را تغییر دهید "شناسایی می کند. در این مقاله خواهید آموخت که چرا کارمندان شما همیشه دست از کار می کشند ، چه عادت هایی شریک زندگی شما را دیوانه می کند و چرا مشتریان فقط نمی خواهند با تجارت شما کار کنند.

اما همه چیز بد نیست. اگر به مراحل بسیار مشخصی برای بهبود وضعیت خود نیاز دارید ، این یکی از بهترین مقاله های تجاری است.

13. "مدیریت خود"


" مدیریت خود " اثر پیتر دراکر یک اثر کلاسیک در بازبینی تجارت هاروارد است .

این مقاله که برای اولین بار در سال 1999 منتشر شد ، به ما می آموزد معنای توسعه خود و قرار گرفتن در بهترین موقعیت های ممکن - نه فقط برای شما ، بلکه برای همه - چیست چگونه می توانید بیشترین سهم ممکن را در تجارت ، سازمان یا جامعه خود داشته باشید؟ این مقاله شما را به درک نقاط قوت بنیادی شما نزدیکتر می کند و می توانید از آنها برای عملکرد بهتر در هر کاری استفاده کنید.

14. "افراد ذهنی قوی: 13 چیزی که از آنها اجتناب می کنند"

افراد ذهنی قوی: 13 چیزی که از آن اجتناب می کنند " یکی از محبوب ترین مقالات تجاری در سراسر کشور است.

چرا؟

از آنجا که در این مقاله لیستی کاملاً دقیق توسط امی مورین ، مددکار اجتماعی بالینی ارائه شده است که اگر می خواهید رهبر بهتری باشید ، از چه مواردی اجتناب کنید. ممکن است دریابید که بدون دانستن آن ، وقت و انرژی زیادی صرف افکار و اعمالی می کنید که در طولانی مدت مانع شما می شوند - مانند اتلاف وقت در تلاش برای جلوگیری از تغییر یا نگرانی در مورد خوشایند دیگران.

این یکی از بهترین مقالات کسب و کار برای فهمیدن کارهایی است که انجام می دهید و باعث بازگرداندن شما و تجارت شما می شود.

15.  چگونه بهترین کارمندان خود را بی انگیزه کنیم "

یکی دیگر از بهترین مقاله های تجاری Harvard Business Review ؟ " چگونه بهترین کارمندان خود را بی انگیزه کنیم ."

این مقاله مواردی را برجسته می کند که فکر می کنید بهترین کارمندان شما را برای بهتر شدن انگیزه می دهد ، اما در واقع آنها را دلسرد می کند. این مقاله به بررسی انجام شده در زمینه مشوق های کارمندان در پنج مشاغل تجاری می پردازد - و ممکن است از نتایج متعجب شوید.

برنامه جایزه "کارمند ماه"؟ یکی نکن مقاله را بخوانید تا بدانید چرا.

16. "چرا گوگل به مدارج دانشگاهی اهمیتی نمی دهد"

این مقاله VentureBeat به شما نگاهی می اندازد که چگونه یکی از موفق ترین مشاغل جهان در مورد استخدام کارمندان خود عمل می کند. (نکته: این مربوط به تخصص نیست - مربوط به مهارت ، استعداد و قدرت است).

"این تأکید می کند که وقتی هر متقاضی بهترین و درخشان ترین مدرسه عالی با معدل عالی است ، آیا واقعاً هیچ کدام از اینها معنای زیادی دارد"؟ می گوید چانه اشتاینر ، مدیر عامل شرکت معتبر Crediful . "مردم می خواهند بهترین ها را استخدام کنند ، اما تعیین اینکه چه کسی باید باشد بیشتر از یک کاغذ است. متقاضیان توانایی چه کاری را دارند   ؟ پاسخ آن احتمالاً دیگر در یکی از دانشگاه ها پیدا نشده است. "

بنابراین دفعه بعدی که برای شغل کوچک خود استخدام کردید ، این قسمت را بالا بکشید - این یکی از بهترین مقالات تجاری است که شما را به فکر فرو می برد که چگونه می توانید بهترین استعداد را برای کسب و کار خود بدست آورید.

17. "مدیریت مشاغل خانوادگی"

اگر شما صاحب یک مشاغل خانوادگی هستید یا بخشی از آن هستید ، پس می دانید که این کار کاملاً پیچیده است. بهترین صاحبان مشاغل می توانند زندگی شخصی و تجاری خود را جدا نگه دارند ، اما وقتی این دو به طور ذاتی به هم پیوند می خورند مشکل ایجاد می شود.

اگر به دنبال بهترین مقالات مربوط به کسب و کار به طور خاص برای مشاغل خانوادگی هستید ، مستقیماً به  مجموعه دو بخشی Harvard Business Review با عنوان " مدیریت مشاغل خانوادگی" بروید . "

18. "چگونه اوضاع تغییر می کند"

اگرچه ممکن است از یافتن این مقاله در لیست بهترین مقالات تجاری تعجب کنید ، " چگونه اوضاع تغییر می کند " برای هر کارآفرینی که احساس دلسردی می کند 30 ثانیه ارزش خواندن دارد.

Greg Kumparak از TechCrunch سفر دیوانه وار کارآفرینی را تنها در سه توییت از برایان اکتون ، بنیانگذار WhatsApp خلاصه می کند.

19.  "  قیمت روانشناختی کارآفرینی "

کار با 9 تا 5 سنتی می تواند استرس خود را داشته باشد و استرس ، نگرانی و ترس همراه با ایجاد یا شکستن یک کارآفرین بودن حتی می تواند شدیدتر باشد. کومار آرورا کارآفرین و سرمایه گذار در مقاله فوربس " قیمت روانشناختی کارآفرینی " تأثیر روانشناختی بودن یک کارآفرین را بر شخص توضیح می دهد .

شروع و اداره مشاغل شخصی خود می تواند یک فرآیند منزوی کننده و از نظر جسمی و ذهنی باشد و مهم این است که بهزیستی ذهنی خود را در ذهن داشته باشید. این توصیه از آرورا یکی از بهترین قطعات برای کمک به شما برای آماده شدن برای زندگی به عنوان یک کارآفرین است.

مقالات تجاری

20. "8 اشتباه بنیانگذاران اولین بار هنگام شروع کار

هنگامی که شما تازه کار خود را شروع می کنید ، سقوط در همان دامهایی که بسیاری از کارآفرینان در آن قرار می گیرند آسان خواهد بود. اما شاید با استفاده از این مقاله مجبور نباشید.

میچ زوکلی ، مدیرعامل موسسه حقوقی اوریک و یک مشاور حقوقی و بازرگانی در مورد اشتباهات مهمی که می بیند کارآفرینان مرتکب می شوند ، نوشتند وی در مقاله ای برای مجله کارآفرین ، جزئیات اشتباهاتی را که شامل رشد سریع و نادیده گرفتن توصیه های صحیح است ، بیان کرد.

21. "چگونه یک فرد مناسب را استخدام کنیم"

یافتن افراد مناسب برای پر کردن مشاغل جدید می تواند سخت باشد و شما فقط بهترین ها را می خواهید. مقاله ای که از بیش از 500 مصاحبه جمع آوری شده است ، مقاله " چگونه یک فرد مناسب را استخدام کنیم " توسط آدام برایانت از نیویورک تایمز بهترین مشاوره استخدام مدیر عامل شرکت را که با وی مصاحبه کرده است ، گرد هم آورده است.

از س questionsالات گرفته تا تنظیمات برایانت ، بهترین توصیه هایی را که در طول این سال ها کرده است ، از بین می برد. برخی از توصیه ها شامل راه رفتن نامزدها در اطراف دفتر ، توجه به س questionsالاتی که از آنها می پرسند ، تعیین تکلیف برای خانه و غیره است.

22. "بررسی 3،526 شرکت نشان می دهد که 1 تصمیم باعث موفقیت بیشتر شرکت های نوپا می شود. بیشتر بنیانگذاران مخالف عمل می کنند "

جذابیت داشتن یک شریک در تجارت بسیار زیاد است. برخی از کارآفرینان از داشتن شخصی برای اشتغال در کار راه اندازی یک تجارت راحت تر احساس می کنند ، اما تحقیقات نشان می دهد که بهترین شانس زنده ماندن را برای شرکت ایجاد نمی کند.

تحقیقات دانشگاه نیویورک و دانشکده وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا نشان داد که شرکتهای دارای مدیر عامل انفرادی در واقع احتمال موفقیت بیشتری دارند. داستانی از Inc روشی را که برای بدست آوردن یافته ها به کار رفته شکست می دهد ، اما به نظر می رسد استفاده از آن به تنهایی ممکن است یک مزیت باشد.

23. "مدیران عامل بهترین مشاوره خود را برای فارغ التحصیلان دانشگاه به اشتراک می گذارند"

این مقاله بهترین توصیه هایی را که مدیرعامل امسال برای فارغ التحصیلان دانشگاه داشته اند ، جمع بندی می کند ، اما بیشتر آنها را می توان در مورد کارآفرینان جدید نیز استفاده کرد. دانش آموختگان اخیر و کارآفرینان در حال شروع فصل جدیدی در مشاغل خود هستند و توصیه های " مدیر عاملان بهترین توصیه خود را برای فارغ التحصیلان دانشگاه " به اشتراک می گذارند ، می تواند برای هر دو آنها مفید باشد.

توانایی گوش دادن ، صبر و انعطاف پذیری از ویژگی هایی بود که مدیرعامل در توصیه های خود به دانشجویان برجسته کرد. پس از سالها تجربه و کسب عنوان "مدیر عامل" ، آنها یکی دو چیز را آموخته اند که می تواند برای کسانی که می خواهند راه آنها را دنبال کنند مفید باشد.

24. "به گفته یک مدیرعامل 7 نکته برای اشتیاق کارآفرینان زن"

این مقاله براساس مشاوره مدیرعامل و بنیانگذار برنامه مگول با قدرت زنان ، تیفانی فام است. این مجموعه ای از توصیه های کتاب وی و مصاحبه های وی با بوستل است. در حالی که کتاب او بینش بسیار بیشتری در مورد چگونگی حضور در مکان امروز  ارائه می دهد ، " به گفته یک مدیر عامل 7 نکته برای اشتیاق کارآفرینان زن "،  یک پیش نمایش سریع ارائه می دهد.

توصیه های فام با توجه به تجربیات و درسهایی که در طول سالها آموخته است متمرکز است که می تواند به دیگر زنان کارآفرین کمک کند. کتاب او "شما یک مغول هستید: چگونه غیرممکن ها را انجام دهیم ، خودتان آن را انجام دهید و اکنون آن را انجام دهید" نام دارد.

25. "مشاوره خوب: نکاتی از صاحبان مشاغل کوچک موفق"

در این مقاله از هارتفورد آنچه مدیرعاملان آرزو می کنند از زمان شروع کار بدانند ، مشخص شده است. این شامل اهمیت یک سیستم پشتیبانی خوب و سلامت روان و اعتماد کافی به کارکنان آنها برای تفویض اختیار به آنها است.

این یک توصیه کامل از صاحبان مشاغل دیگر است ، توصیه های خوب: نکاتی از صاحبان مشاغل  کوچک موفق "  می تواند به شما کمک کند قبل از وقوع از یک دام مشترک جلوگیری کنید.

26. "مرگ آهسته هالیوود"

سام ویلیامسون ، صاحب تجارت Streaming Movies Right ، می گوید مقاله مورد علاقه وی " مرگ آهسته هالیوود " نوشته مت استولر است. این مقاله بر روی انحصاری است که نتفلیکس و دیگر سیستم عامل های جریان در حال ایجاد آن هستند و نحوه تأثیر آن بر خلاقیت ها و صنعت فیلم سازی.

ویلیامسون می گوید: "در ابتدا وقتی آن را خواندم من را مجذوب خود کرد زیرا از نظر من ، گزینه های فراوان پخش جریانی پیش از این برای فیلمسازان اقدامی عالی به نظر می رسید." "اما نحوه ارائه آن به من یادآوری می کند که اغلب راحتی به قیمت اخلاق ایجاد می شود ، و به نظر می رسد این امر در صنعت جریان جریان دارد. این به من یادآوری می کند که به طور کلی هر آنچه را که در تجارت می بینم زیر سوال ببرم ، مهم نیست که در ابتدا چقدر "خوب" به نظر می رسد. "

27. "10 چیزی که آرزو می کنم قبل از شروع کار خودم بدانم"

سب دین ، ​​مدیر عامل آژانس بازاریابی و طراحی Imaginaire Digital ، می گوید مقاله تجاری مورد علاقه وی " 10 چیزی است که آرزو می کنم قبل از شروع تجارت خودم می دانستم " در مجله Inc است.

این مقاله که توسط جان رامپتون ، کارآفرین نوشته شده است ، بازگو کننده اشتباهاتی است که رامپتون هنگام راه اندازی مشاغل خود مرتکب شده و آنچه می توانست برای جلوگیری از آنها انجام دهد.

دین می گوید: "این کار برای تهیه یک مالک تجارت درخشان است و شما را راهنمایی می کند که چه کاری انجام دهید و چگونه آن را انجام دهید." "با این حساب ، من فکر می کنم دانستن اینکه چه اتفاقی می تواند بیفتد و چگونه می توان بر آن غلبه کرد یا حتی اثرات نامطلوب را کاهش داد ، به ساختن تجارت به روشی م helpثر کمک می کند و با گذشت زمان عقب ماندگی های کمتری ایجاد می کند."

28. " 3 مورد از بدترین راه های مشاغل کوچک ، پول خود را برای بازاریابی هدر می دهند"

کوین ناکس ، بنیانگذار آژانس بازاریابی کافئین ، این مقاله را توصیه می کند .

این مقاله که توسط دونالد میلر برای وب سایت BuildingAStoryBrand.com نوشته شده است ، اشتباهاتی است که میلر هنگام سرمایه گذاری در بازاریابی برای تجارت خود مرتکب شده است و اینکه چگونه سایر کارآفرینان می توانند از اشتباهات مشابه جلوگیری کنند.

29. "محافظت از اسرار ارزشمند تجاری ، اطلاعات اختصاصی و محرمانه"

این توصیه مقاله تجاری از طرف نیک گالوف ، صاحب مشاغل Review42 ارائه شده است . او می گوید این مقاله ، که توسط ریچارد هوفورد برای وب سایت Stout.com نوشته شده است ، به او کمک کرد تا تمام راه های لازم برای ایمن کردن تجارت خود از هکرها و حملات سایبری را بفهمد.

گالوف می گوید: "اگرچه مقاله اخیر نیست ، اما اطلاعات به روشنی واضح و براساس برخی از اقدامات عمده حقوقی ارائه می شود." "من به عنوان یک متخصص IT ، از وضوح مقاله قدردانی کردم زیرا احساس کردم صادقانه تمام نکات اصلی آن را درک کردم. البته بعد از آن به تحقیقات بیشتری احتیاج داشتم ، اما این مقاله نقطه شروع بسیار خوبی برای من بود. "

30. "10 روش ارزیابی بازار"

بن میرکی ، بنیانگذار CarPages.com ، مقاله جوش کافمن را با عنوان " 10 روش ارزیابی بازار " توصیه می کند. این مقاله  یک چک لیست است که برای شناسایی جذابیت کلی یک بازار جدید مفید است.

میرکی می گوید: "هنگام سرمایه گذاری در بازارهای دیگر ، دوست دارم در مورد مقاله جاش تأمل کنم و در هنگام تحقیق خود هر یک از معیارهای وی را کنار بگذارم." "من فکر می کنم ، اگر بخواهم تجارت جدیدی را شروع کنم ، این مقاله قطعاً بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی تجاری خودم خواهد بود. به همین دلیل ، قطعاً یکی از بهترین مقالاتی است که من خوانده ام و من قطعاً توصیه می کنم که آن را به کارآفرینان هنگام راه اندازی کسب و کار توصیه کنم. "

31. "یک کارآفرین موفق بودن فقط داشتن بهترین ایده ها نیست"

این توصیه از طرف Dawna Boone ، صاحب Valet Maids ارائه شده است . مقاله ، در هاروارد بیزنس ریویو توسط Andy Molinsky منتشر شده است، توضیح می دهد چگونه کارآفرینی بیشتر در مورد اعدام از ایده ها.

بون می گوید: "اغلب اوقات ، داشتن ایده یا مفهوم عالی مورد ستایش قرار می گیرد." "با این حال ، اعدام همان چیزی است که در تجارت و کارآفرینی اهمیت دارد. ایده ها قسمت ساده ای هستند. اعدام قسمت سختی است. "

32. "چگونه مثل Googler طوفان فکری بکنیم"

مقاله بعدی مقاله Fast Company از Veronique Lafargue با عنوان " چگونه مانند Googler طوفان فکری کنیم " است.

این مقاله توسط آماندا ال گروسمن ، صاحب اعترافات صرفه آمیز پیشنهاد شده است .

"مغز ما دارای قدرت شگفت انگیزی برای عبور از هر گونه مشکل ، ایجاد ایده های بعدی خارج از نمودار و ایجاد تجارت بهتر است. ما فقط باید بدانیم که چگونه می توانیم به همه این قدرت دسترسی پیدا کنیم. " وی افزود: "این مقاله چشم نواز بود و به من اطلاعاتی درونی می داد که روند طوفان فکری Google چگونه به نظر می رسد. به طور خاص ، به ایده 10X و همچنین ساخت نمونه اولیه توجه کنید. ما می توانیم همه این کارها را در مشاغل شخصی خود انجام دهیم ، حتی اگر این فقط یک نفر باشد که طوفان مغزی را انجام می دهد.

33. "استراتژی چیست؟"

این مقاله دیگری درباره HBR است که توسط مایکل پورتر نوشته شده است و تفاوت بین استراتژی و تاکتیک ها را تعریف می کند. این توسط کوین مرز ، مدیر عامل Collage.com توصیه می شود .

"" استراتژی چیست؟ مرز بین تاکتیک ها و استراتژی ها را به وضوح مشخص می کند ، استراتژی انتخابی است که شما نمی توانید از هر دو طریق استفاده کنید ، مانند کیفیت بالا در مقابل هزینه پایین. "این مقاله مثالهای خوبی دارد که نشان می دهد عدم درک این تفاوت منجر به اشتباهات بزرگی در شرکتهای بزرگ شده و یک چارچوب ذهنی برای تصمیم گیریهای موفق استراتژیک در یک شرکت از هر نوع و اندازه ای فراهم می کند."

34. "1000 هوادار واقعی"

" 1000 هوادار واقعی " ، مقاله ای که کوین کلی نوشت ، توسط رایان هنکینز ، یک نویسنده مستقل و مستقل ، توصیه می شود . در این مقاله ، کلی توضیح داد که برای موفقیت ، شما به میلیون ها مشتری ، فقط 1000 طرفدار واقعی احتیاج ندارید.

هنکینز می گوید: "این مقاله در شکستن ریاضیات در مورد اهمیت ایجاد مخاطب و تأثیر آن بر روی گلوله های برفی بسیار کار می کند."

35. "500+ ابزار رایگان برای کمک به شما در راه اندازی راه اندازی خود"

" 500+ ابزار رایگان برای کمک به شما در راه اندازی راه انداز خود ". مقاله ای است که در Neatly.io منتشر شده و توسط آنی چوپرا ، بنیانگذار She TheQueen توصیه شده است . او می گوید مهمترین مقاله ای است که برای کمک به رشد تجارت خود دریافت کرده است.

"500 ابزار در آن مقاله وجود دارد و آنها به دسته ها تقسیم می شوند. هر زمان و هر زمان برای کشف کردن چیزی به کمک نیاز دارم و می دانم ابزاری می تواند به من کمک کند تا به این مقاله برگردم. چوپرا می گوید ، این روش من را به روشهای بی انتهایی معرفی کرده است که به من کمک می کند تا در وقت صرفه جویی کرده و تجارت خود را مدیریت کنم ، زیرا مجبور نیستم ساعتها در فروشگاه بازی پیمایش کنم یا مقالاتی را مرور کنم. "علاوه بر این ، این به من آموخت که مشاغل باید بسیار آگاهانه باشند. ما معمولاً تیم های کوچکتری داریم که به معنای یافتن سریع ترین راه برای انجام کارها است و به یاد داشتن اینکه در دنیای امروز ابزاری برای همه مشکلات ما وجود دارد. قطعاً یک نجات دهنده زندگی است. "

36. "نام تجاری شما را صدا زد"

این مقاله شرکت سریع که در سال 1997 توسط تام پیترز منتشر شد ، توسط نیل مارشال ، بنیانگذار HealthSearch Partners توصیه شده است .

"این مقاله به چند دلیل مورد علاقه من است. این اولین باری بود که کسی در مورد مارک شخصی صحبت می کرد ، که در آن زمان مفهوم منحصر به فردی بود. او فکر کرد که این کار به همان اندازه مربوط به نحوه انجام آن است که در موفقیت شما تأثیر می گذارد. این باعث ایجاد انقلابی در نحوه تفکر مردم درباره مشاغل و مشاغلشان شد. » "در حالی که پیترز هیچ ایده ای نداشت ، وقتی آن را نوشت ، رسانه های دیجیتال و شبکه های اجتماعی قصد داشتند بستری را ایجاد کنند که همه واقعاً بتوانند یک مارک تجاری باشند - جای خود را به روشی کاملاً جدید برای تجارت مردم".

37. "دام شلوغ"

آخرین توصیه ما برای بهترین مقالات تجاری برای کارآفرینان " دام شلوغ " است ، مقاله ای از تیم کریدر در نیویورک تایمز. این مقاله توسط دبورا سوئینی ، مدیرعامل  MyCorporation.com پیشنهاد شده است .

"من به عنوان یک صاحب مشاغل ، کاملاً می فهمم که پاسخ دادن به این س (ال (یا صحبت با دیگران که به نوع پاسخ می دهند)" حال شما چطور است؟ با "من خیلی شلوغم!" سوینی می گوید: " "این یک مقاله جذاب است زیرا برای همه ، به ویژه کارآفرینان قابل استفاده است. آنها برای اطمینان از موفقیت استارتاپ خود مجبورند همچنان مشغول باشند. اما نکته مهم این است که مشغله ای که زندگی ما را با آن پر می کنیم باید هدفمند باشد و همه کسانی که هستیم را مصرف نکند. Kreider خاطرنشان کرد ، در اواخر مقاله ، اگرچه ممکن است * تعداد زیادی از افراد * روی بستر مرگ خود بیندیشند که آرزو می کنند کوشش بیشتری داشته باشند ، اما بیشتر آنها آرزو می کنند که نوشیدنی دیگری با یک دوست بخورند یا وقت بیشتری را با یک عزیز بگذرانند. "

از بهترین مقالات کسب و کار بیاموزید

در اینجا شما آن را دارید - 37 مقاله تجاری که هر صاحب مشاغل کوچک و کارآفرین باید آنها را نشانه گذاری کند. بعضی اوقات توصیه های خوب را می توان فراموش کرد ، بنابراین نکات اساسی مقالات مورد علاقه خود را یادداشت کنید و آنها را در میز کار خود یا در یک سند نگه دارید نگه دارید. کارآفرینی می تواند سفری دشوار باشد اما با داشتن منابع مناسب ، از جمله این مقالات ، می توانید بر موانع جاده غلبه کنید ، توانایی های خود را بالا ببرید و برای آینده برنامه ریزی کنید.

 

 

منبع : https://www.fundera.com/blog/business-articles

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۵:۰۸
باران بهاری