محتوای خود را برای موتور جستجوی خود مناسب کنید
آیا نمی دانید که آیا محتوای شما به اندازه کافی برای موتورهای جستجو و کاربران خوب است؟ وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین نکات را برای شروع بهینه سازی کامل محتوای خود دریافت کنید. تکراری ها، متاها، داده های از دست رفته، چگالی کلمات کلیدی را جستجو کنید، داده های ساختاریافته را برای قطعه های غنی بررسی کنید، و سایر نقاط ضعف خود را برای بهبود بهینه سازی موتور جستجوی سایت خود ردیابی کنید.
بهترین محتوای سئو را در اختیار کاربران خود قرار دهید
امروزه، ارائه محتوای با کیفیت بالا برای داشتن یک صفحه بهینه شده کلیدی است. همانطور که بیل گیتس زمانی گفت، محتوا پادشاه است، و بنابراین، هسته اصلی هر استراتژی سئو داخلی صفحه است.
شکی وجود ندارد که چرا اکثریت موفق ترین شرکت ها برای تولید محتوای منحصر به فرد سرمایه گذاری زیادی می کنند. نه تنها راه خوبی برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر است، بلکه یک فرصت عالی برای دریافت بک لینک از دامنه های قوی و پیوند متقابل در سراسر وب سایت شما است.
محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید
با خزنده FandangoSEO، به راحتی متوجه خواهید شد که آیا الزامات SEO را برآورده می کنید یا از ارائه محتوای بهینه به مخاطبان خود فاصله دارید. دادههای خود را کاوش کنید و شروع به اصلاح و بهینهسازی تمام عناصر موجود در صفحه مربوط به کپیرایتینگ SEO کنید:
تجزیه و تحلیل تگ های هدر
هدرهای صفحه وب خود را کاوش کنید تا مطمئن شوید که برچسب های منحصر به فرد را نمایش می دهید و محتوای تکراری ندارید. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما دارای ساختار صحیح تنها با یک h1 و سربرگ های دیگر هستند و موضوعات و موضوعات فرعی مرتبط را معرفی کنید که به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گوید محتوای شما در مورد چیست.
بیشتر بخوانید: چک لیست جامع سئو داخلی
متا سئو
ببینید آیا متا تگ های شما به خوبی بهینه شده اند یا خیر. اطمینان حاصل کنید که هر صفحه دارای عنوان متا و توضیحات متا است و طول مناسبی برای سئو دارد، حاوی کلمات کلیدی کافی است و همه منحصر به فرد هستند. به یاد داشته باشید که این یکی از عناصر کلیدی سئو داخلی است.
کلمات در هر صفحه
کشف کنید که آیا صفحه شما به اندازه کافی برای خوانندگان و ربات های شما مرتبط است یا خیر. طول متون شما به همراه چگالی کلمه کلیدی، کیفیت محتوای شما را تعیین می کند. این یکی از اصول کپیرایتینگ سئو است، زیرا به موتورهای جستجو کمک میکند متن شما را در موضوعات دستهبندی کنند، کیفیت آنها را تعریف کنند و در نتیجه به صفحه وب شما شهرت بدهند.
طرحواره و داده های ساخت یافته
با برجسته کردن وب سایت خود در SERP ها با اطلاعات اضافی، CTR و رتبه بندی خود را افزایش دهید. schema.org را پیاده سازی کنید تا صفحات خود را مرتبط تر کنید و در نتیجه، افراد را وادار کنید تا قبل از هر صفحه دیگری روی صفحه شما کلیک کنند. FandangoSEO به شما کمک می کند بررسی و تأیید کنید که داده های ساختار یافته وب سایت شما به درستی برای قطعه های غنی پیاده سازی شده است.
کارت های نمودار و توییتر را باز کنید
با افزودن ویژگی og: به کد خود، وب سایت خود را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید. شما می توانید برنامه ریزی کنید که صفحات خود را به عنوان اشیاء غنی در حین اشتراک گذاری در کانال های اجتماعی اصلی فقط با افزودن برخی برچسب ها نشان دهید، و ما کنترل می کنیم که آیا آنها به درستی نشان داده می شوند و به شما توصیه می کنیم که چه زمانی ممکن است نیاز به اضافه کردن آنها داشته باشید.