اهمیت اداره یک تجارت
مدیریت کسب و کار
مدیریت کسب و کار اجرای مجموعه ای از سیاست های تعیین شده توسط مدیریت، و منجر به تعریف مسئولیت های درگیر در دستیابی به منافع از است کار ، [1] و مدیریت کسب و کار نیز به عنوان فرآیندهای یا فعالیت هایی که در مرکز به منظور رسیدن به هدف از وجود آن، از طریق حضور مردم اعمال شناخته شده است. مسئول کار ، که مدیریت نامیده می شود . [2] از جمله تعاریف دیگر مدیریت کسب و کار ، وظایفی است که مدیریت در جهت کار به دنبال دارد ، که بستگی به ادامه دستیابی به اهداف مورد نیاز از طریق اجرای هر شعبه یا بخش در محیط کار مسئولیت های ناشی از آن دارد. [3]مدیریت بازرگانی از نظر آکادمیک مطالعه ای است که به دانش اصول مدیریت در بخش تجارت بستگی دارد و شامل اخذ کلیه مدارک دانشگاهی از مقطع کارشناسی تا تحصیلات تکمیلی است.
اهمیت اداره یک تجارت
مدیریت کسب و کار ، در هر سازمان ، هر آنچه که کیفیت از کار خود را، بزرگ و تاثیر گذاری در اهمیت از طبیعت از کار و زیر مجموعه ای از نقاط که به طور خلاصه اهمیت از مدیریت کسب و کار:
- کمک به تمرکز کامل بر روی مشکلات عملی پیش روی بخشهای مختلف تجاری ، با تکیه بر استفاده از کانالهای ارتباطی بین کاربرد علمی و واقع بینانه قوانین اداری.
- کمک به مطالعه جنبه های اجتماعی و اقتصادی و پیوند دادن آنها با ماهیت تجارت ، که به دولت کمک می کند تا ابزارهای مناسب برای اجرای وظایف خود را کشف کند.
- تجزیه و تحلیل مسائل پیش روی بخشهای تجاری ، و ارائه مجموعه ای از راه حلها یا ایده هایی که در برخورد با آنها از راههای کارآمد و م contributeثر کمک می کند و به دستیابی به مجموعه ای از نتایج قابل قبول و مناسب کمک می کند.
- دنبال فرصت های شغلی در بخش تجارت. مدیریت کسب و کار کمک می به حمایت از استفاده از شغل به دست آوردن، به ویژه برای دانش آموزانی که آنها را در سطح دانشگاه مطالعه، چه در سطح لیسانس و یا در سطح کارشناسی ارشد است. این به دلیل رقابت آشکار دنیای مدیریت بازرگانی در دوره مدرن است.
- افزایش دسترسی به پول ؛ از آنجا که اداره تجارت به تسهیلات به عنوان یک واحد واحد کمک می کند تا درآمد مالی حاصل از کار را افزایش دهد و مجموعه ای از اثرات مثبت بر کارمندان دارد که به افزایش حقوق کمک می کند و منجر به افزایش ارزش درآمد شخصی می شود.
- ایجاد یک شبکه ارتباطی بین دولت از یک طرف و کارمندان از طرف دیگر با تکیه بر استفاده از گروهی از ابزارهای ارتباطی ، که توانایی اجرای به موقع اقدامات را فراهم می کند ، به دور از هر گونه عارضه ای که می تواند مانع موفقیت کار در دستیابی به اهداف آن باشد و همچنین کمک به دانستن نظرات و ایده هایی با قابلیت هدایت کار در این مرکز.
مشاغل مدیریت بازرگانی
رای هر فرآیند یا فعالیتی در مدیریت بازرگانی به مجموعه ای از عملکردهای اصلی و مهم بستگی دارد که عبارتند از:
- برنامه ریزی : این کارکردی است که هدف آن ایجاد و طراحی برنامه های استراتژیک است که به انتخاب روش یا ابزاری مناسب جهت انتخاب بین مجموعه ای از ایده های پیشنهادی کمک می کند و از روند تدوین تصمیمات در محیط کار پشتیبانی می کند.
- سازماندهی : عملکردی است که ترتیب همه اجزای محیط کار را تضمین می کند. یعنی توزیع آنها در بین بخشها و امکانات مختلف ، که به تخصیص هر فعالیت یا شغل در بخش یا کارمندان متخصص کمک می کند و منجر به موفقیت در دستیابی به اهداف شغلی می شود.
- رهبری : وظیفه ای است که دوره کار را کنترل و کنترل می کند و هدف آن ارائه هدایت مناسب و مناسب برای کارمندان یا بخشهای مختلف کار در محیط موسسه یا شرکت است که هدف آن ارتقا the نقش عملکرد کنترل در انجام مأموریت آن است
-
کنترل : این شغلی است که کار را قبل و در حین اجرای آن پیگیری می کند ، که در به دست آوردن گزارش های اولیه در مورد پیشرفت فعالیت های عملی و سپس اطمینان از اجرای برنامه اقدام کمک می کند ، و هر بخش وظیفه خود را انجام می دهد و آن را مطابق با قوانین حرفه ای و عملکردی اعمال شده در این مرکز هدایت می کند تا به اهداف مورد نیاز برسد.
نقش مدیریت بازرگانی
تجارت در دنیای تجارت نقش مهم و اساسی دارد و با توجه به نکات زیر خلاصه می شود:
- تمام اهداف و برنامه های اداری را که شامل قوانین و داده های تجاری هستند ، ایجاد ، پشتیبانی و توسعه دهید.
- هدایت مmentsسسات برای انجام فعالیتها و مشاغل مطابق با بودجه مالی که قبلاً تهیه شده بود.
- مدیریت و هدایت وظایف عمومی مربوط به تهیه یا ساخت کالاها و خدمات خاص.
- در آگاهی از به روزرسانی های عملکردی یا فنی که به بهبود محیط کار کمک می کنند ، کمک کنید.
- تصویب قراردادها و توافق نامه های منعقد شده با اشخاص خارجی.
- در تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش های اداری و مالی شرکت کنید ، که معیارهایی برای ارزیابی عملکرد است .
اهداف تجاری
مدیریت تجارت به دنبال دستیابی به مجموعه ای از اهداف است که مهمترین آنها عبارتند از
- اطمینان حاصل کنید که از بازار آگاه باشید و پیوسته تحولات مربوط به آن را پیگیری کنید.
- استفاده از برنامه ریزی در محدوده بالایی از انعطاف پذیری و کارایی که به پشتیبانی از عملکرد سازمان کمک می کند ، خصوصاً در صورت بروز هرگونه شرایط اضطراری.
- انتظارات خصوصی در محیط کار ، به ویژه انتظاراتی را که شامل فضای اجتماعی است و نقش آن در بخش تجارت را بررسی کنید.
- اجرای مجموعه ای از دوره های آموزش و صلاحیت که به تقویت نقش مدیریت در اجرای وظایف آن کمک می کند ، خصوصاً مواردی که برای برنامه ریزی برای دستیابی به موارد خاص به آنها تکیه می شود و متعاقباً متعهد به ارائه گواهینامه های حرفه ای به کارمندان می شوند که حضور آنها را در محیط کار تقویت می کند ، موفقیت آنها را در درک کارشان تضمین می کند و به کسب آنها کمک می کند. آنها برای کارشان مجموعه ای از پاداش های اختیاری دریافت می کنند.
- اجرای مجموعه ای از دوره های آموزش و صلاحیت که به تقویت نقش مدیریت در اجرای وظایف آن کمک می کند ، خصوصاً مواردی که برای برنامه ریزی برای دستیابی به موارد خاص به آنها تکیه می شود و متعاقباً متعهد به ارائه گواهینامه های حرفه ای به کارمندان می شوند که حضور آنها را در محیط کار تقویت می کند ، موفقیت آنها را در درک کارشان تضمین می کند و به کسب آنها کمک می کند. آنها برای کارشان مجموعه ای از پاداش های اختیاری دریافت می کنند.
-
توجه به وقایع م affectثر در موفقیت مشاغل متناسب با ماهیت کار این شرکت ، مانند شرکتهای تولید کننده مواد آموزشی که علاقه مند به ارائه انواع مواد و وسایل به دانشگاهها مانند امکانات جلسات ، سخنرانیها و مراسم فارغ التحصیلی هستند.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.
آدرس ها:
http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/
[گل]
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥