تجارت مدرن

تجارت مدرن

تجارت مدرن

تجارت مدرن

تجارت به عنوان یک سازمان یا نهاد کارآفرین درگیر در فعالیت های تجاری ، صنعتی یا حرفه ای تعریف می شود. مشاغل می توانند نهادهای انتفاعی باشند یا می توانند سازمانهای غیرانتفاعی باشند که برای انجام مأموریت خیرخواهانه یا هدف اجتماعی بیشتر فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید : رویه-های-گمرکی-المان-خط-سریع-تجارت-کالا

اصطلاح "تجارت" همچنین به تلاشها و فعالیتهای سازمان یافته افراد برای تولید و فروش کالاها و خدمات به منظور سودآوری اشاره دارد. مقیاس مشاغل از یک شرکت انحصاری تا یک شرکت بین المللی است. چندین خط نظریه با درک مدیریت بازرگانی از جمله رفتار سازمانی ، نظریه سازمان و مدیریت استراتژیک درگیر هستند .

 

غذاهای کلیدی

  • تجارت به عنوان یک سازمان یا نهاد کارآفرینانه درگیر در فعالیت های تجاری ، صنعتی یا حرفه ای تعریف می شود.

  • مشاغل می توانند نهادهای انتفاعی یا سازمانهای غیرانتفاعی باشند.

  • اشکال مختلفی از تجارت وجود دارد ، مانند یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) ، یک شرکت انحصاری ، یک شرکت و یک مشارکت.

  • مشاغل می توانند از عملیات کوچک در یک صنعت گرفته تا عملیات بزرگ در بسیاری از صنایع در سراسر جهان باشند.

درک یک تجارت

به طور کلی ، یک تجارت با یک مفهوم تجارت (ایده) و یک نام آغاز می شود. بسته به ماهیت تجارت ، ممکن است تحقیقات گسترده ای در بازار برای تعیین امکان تبدیل ایده به کسب و کار و اینکه آیا این تجارت می تواند ارزشی به مصرف کنندگان برساند ، لازم باشد. نام تجاری می تواند یکی از با ارزش ترین دارایی های یک شرکت باشد. بنابراین باید هنگام انتخاب آن دقت شود. مشاغل فعال با نام های ساختگی باید در ایالت ثبت شوند.

مشاغل غالباً پس از تدوین یک طرح تجاری شکل می گیرند ، که یک سند رسمی است که جزئیات اهداف و اهداف یک کسب و کار را نشان می دهد و استراتژی های آن در مورد چگونگی دستیابی به اهداف و اهداف است. برنامه های تجاری تقریباً ضروری است هنگام شروع وام سرمایه .

همچنین تعیین ساختار حقوقی تجارت مهم است. بسته به نوع تجارت ، ممکن است نیاز به تأمین مجوزها ، رعایت شرایط ثبت نام و اخذ مجوزهای فعالیت قانونی داشته باشد. در بسیاری از کشورها ، شرکت ها به عنوان اشخاص حقوقی در نظر گرفته می شوند ، به این معنی که تجارت می تواند املاک داشته باشد ، بدهی بپردازد و در دادگاه شکایت شود.

 

ساختارهای تجاری

بسیاری از مشاغل خود را با نوعی سلسله مراتب یا دیوان سالاری سازماندهی می کنند ، جایی که موقعیت های شرکتی نقش ها و مسئولیت هایی را تعیین می کند. متداول ترین ساختارها شامل مشاغل انحصاری ، مشارکت ها ، شرکت ها و شرکت های با مسئولیت محدود (LLC) است که شغل های انحصاری شایع ترین شرکت ها هستند.

 

همانطور که از نام آن پیداست ، یک شرکت انحصاری تجاری است که توسط یک شخص حقیقی متعلق و اداره می شود. هیچگونه تفکیک قانونی بین مشاغل و مالک وجود ندارد. بنابراین مالیات و تعهدات قانونی تجارت به عهده مالک است.

 

همکاری کسب و کار ارتباط بین دو یا چند نفر که به انجام کسب و کار ملحق شده است. هر یک از شرکا resources منابع و پول خود را به تجارت و مشارکت در سود و زیان تجارت می پردازد. سود و زیان مشترک در اظهارنامه مالیاتی هر یک از شرکا ثبت می شود. 

 

شرکت یک کسب و کار است که در آن یک گروه از مردم با هم به عنوان یک نهاد واحد عمل می کند؛ اغلب، صاحبان یک شرکت هستند سهامداران که در نظر گرفتن ارز برای شرکت در سهام عادی . ادغام مشاغل ، مالکان را از عهده مسئولیت مالی تعهدات تجاری رها می کند. با این حال ، یک شرکت دارای قوانین مالیاتی نامطلوبی برای صاحبان مشاغل است.

 

به همین دلیل ، یک ساختار تجاری نسبتاً جدید (اولین موجود در وایومینگ در سال 1977 و سایر ایالت ها در دهه 1990) ، یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) در دسترس است. این ساختار مزایای مالیات عبور از مشارکت با مزایای مسئولیت محدود یک شرکت را ترکیب می کند.

 

اندازه های تجاری

اندازه کسب و کار از شرکت های صاحب عمل کوچک، مانند رستوران ها خانواده، به چند ملیتی شرکت های مانند جنرال الکتریک. مشاغل بزرگتر ممکن است سهام شرکت را برای تأمین مالی عملیات منتشر کنند. در این حالت ، این شرکت به صورت عمومی معامله می شود و محدودیت های گزارشگری و عملیاتی دارد. متناوباً ، مشاغل کوچکتر ممکن است مستقل از تنظیم کنندگان عمل کنند.

 

صنایع تجاری

یک شرکت ممکن است تجارت خود را با برقراری ارتباط با صنعتی که در آن فعالیت می کند توصیف کند. به عنوان مثال ، تجارت املاک و مستغلات ، تجارت تبلیغاتی یا تولید تشک ، صنایعی هستند که در آنها یک تجارت می تواند وجود داشته باشد. از آنجا که اصطلاح "تجارت" می تواند با عملیات روزمره و همچنین تشکیل کلی یک شرکت جایگزین شود ، این اصطلاح اغلب برای نشان دادن معاملات مربوط به یک محصول یا خدمات اساسی استفاده می شود. به عنوان مثال ، ExxonMobil با تهیه روغن تجارت را انجام می دهد.

How To Create A Business Plan

  • باران بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی