نام تجاری چیست و چرا مهم است؟
هویت برند چیست
هویت برند ماده سازمان یا برند است. نام تجاری یک ایده مشتاق و حتی فلسفی است ، در حالی که هویت برند ، بخش بصری یک برند است که از آن افکار بزرگتر صحبت می کند. این شامل آرم شرکت ، نام تجاری ، تایپوگرافی ، رنگ ، بسته بندی و برچسب است. هویت برند در حالی که مشتری های جدید را تحت تأثیر قرار می دهد تا احساس کنند در خانه هستند ، مشتری را به سمت برند سوق می دهد. این رویارویی ظاهری و درونی است.
چرا برندسازی مهم است؟
مارک جامد بی ارزش است زیرا جنگ برای مشتریان روز به روز افزایش می یابد. مهم این است که وقت خود را صرف سرمایه گذاری در تحقیق ، تعریف و ساخت برند خود کنید. به هر حال ، نام تجاری شما منبع نوید دادن به مصرف کننده شما است. وقتی به نام تجاری خود فکر می کنید ، واقعاً باید کل تجربه مشتری خود را در نظر بگیرید… از آرم ، وب سایت ، روش برداشتن تلفن و کارمندان با مشتری. زنده ماندن برند به سادگی قبل از خرید اتفاق نمی افتد ، اما در عین حال مربوط به عمر نام تجاری تجربه ای است که به یک خریدار ارائه می دهد. آیا مورد یا اداره به طور شگفت انگیزی اجرا نشده است؟ کیفیت قابل مقایسه با تضمین شده بود یا بهتر؟ برخورد دولت چگونه بود؟ در صورتی که بتوانید راه حل های مثبتی برای این س inquالات پیدا کنید ، یک مشتری وفادار پیدا کرده اید. برند مشتریان وفادار و همچنین کارگران وفادار می سازد. برند به آنها چیزی می دهد که به آن باور کنند ، چیزی برای پشت سر گذاشتن. به آنها کمک می کند انگیزه انجمن یا تجارت را درک کنند. انتخاب اصلی که باید انجام دهید این است که آیا شما باید برند تجاری خود را تعریف کنید یا اجازه دهید توسط دیگران تعیین شود.