تجارت مدرن

تجارت مدرن

تجارت مدرن

تجارت مدرن

تجارت مدرن

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

CTR شما ممکن است بسته به موقعیت وب سایت شما در نتایج جستجو برای یک پرس و جو داده شده متفاوت باشد. مطمئناً می‌خواهید تعداد تغییر مسیرها از نتایج جستجوی ارگانیک را تا حد امکان افزایش دهید - رسیدن به موقعیت بالاتر تنها راه بهبود این شاخص نیست. همچنین می توانید با انجام مراحل مختلف این کار را انجام دهید. برای کشف چگونگی افزایش CTR در نتایج جستجوی ارگانیک به خواندن ادامه دهید!

چرا باید برای CTR بهتر در SERP ها بجنگید؟

ممکن است به نظر شما برسد که رسیدن به موقعیت اول در نتایج جستجو مترادف با نرخ کلیک به میزان 100٪ است. متأسفانه، معلوم می شود که این شاخص تحت تأثیر تعدادی از عناصر قرار می گیرد.

SERP ها بسته به پرس و جو وارد شده متفاوت است. به عنوان مثال، ممکن است 4 Google Ads را در بالا مشاهده کنید و به دنبال آن یک بسته 3 نتیجه محلی از Google Maps مشاهده کنید. در این مورد، سایتی که رتبه اول نتایج ارگانیک را دارد، در واقع تنها در جایگاه هشتم لیست قرار دارد. البته، بسیاری از کاربران گوگل از تبلیغات صرف نظر می کنند، اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که حضور آنها تأثیر قابل توجهی بر CTR دارد.

آنچه یک کاربر اینترنت در SERP می بیند تأثیر زیادی بر CTR دارد. Advancedwebranking.com داده های جالبی در مورد این موضوع ارائه می دهد. به لطف آن، می توانید ارتباط بین CTR و SERP را برای یک پرس و جو مشخص کشف کنید. علاوه بر این، می توانید داده های تاریخی را نیز بررسی کنید.

چرا باید برای CTR بالاتر در جستجوی ارگانیک بجنگید؟ افزایش این شاخص به این معنی است که کاربران اینترنتی بیشتری از وب سایت شما بازدید می کنند. هر بازدید فرصتی است برای دریافت یک سوال از یک خریدار بالقوه، تشویق مردم به سفارش محصولات در فروشگاه اینترنتی شما، مشترک شدن در خبرنامه شما و در نتیجه دستیابی به نتایج مورد انتظار.

بیتشر بخوانید: seo چیست؟

چگونه نرخ کلیک خود را در نتایج جستجوی ارگانیک افزایش دهیم؟

نگاهی به SERP ها بیندازید. هر نتیجه جستجو یکسان نیست. عناصر مختلفی وجود دارد که وب‌سایت‌های خاصی را از دیگر افراد متمایز می‌کند و شما را تشویق می‌کند تا روی پیوند کلیک کنید، حتی اگر صفحات در موقعیت‌های بالای یک عبارت خاص نمایش داده نشوند. آشکار کردن نتایج خود اولین قدم برای دستیابی به هدف مورد نظر است. نحوه بهبود CTR ارگانیک خود را بررسی کنید.

مقالات را با فهرست مطالب تکمیل کنید

شاید شما با فهرست مطالب در مقالات مواجه شده باشید، به عنوان مثال پیوندهای لنگر که معمولاً به سرفصل ها و پاراگراف های خاصی در محتوا منتهی می شوند.

وقتی صحبت از استفاده از فهرست مطالب به میان می‌آید، جدا از اینکه کاربران را برای پیمایش در سایت و یافتن محتوای مورد انتظار راحت‌تر می‌کند، این عناصر یک مزیت دیگر به همراه دارند - به لطف آنها، پیوندهای اضافی منجر به بخش‌های خاصی از محتوا ممکن است در نتایج جستجو در یک صفحه مشخص به این ترتیب، نتیجه جستجوی شما فضای بیشتری را در SERP ها اشغال می کند و مطمئناً توجه را به خود جلب می کند.

ایموجی ها را اعمال کنید

ایموجی ها پیکتوگرام ها و گرافیک هایی هستند که ممکن است در SERP ها نشان داده شوند - ما از فعل مودال "می" استفاده کردیم زیرا موتور جستجو تضمینی برای نمایش آنها در نتایج جستجو نمی دهد. با این حال، هنوز هم ارزش استفاده از آنها را دارد.

آیا می دانید که گوگل به شما امکان جستجو بر اساس ایموجی ها را می دهد؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیکتوگرام را کپی کرده و در کادر جستجو قرار دهید. در نتیجه، صفحاتی را با این ایموجی خواهید دید. در زیر می توانید یک نتیجه جستجوی نمونه با ایموجی ها را بیابید:

 

از بخش سوالات متداول بهره مند شوید

احتمالاً با نتایج جستجو با چندین سؤال روبرو شده اید. می توانید روی آنها کلیک کرده و بدون وارد شدن به صفحه پاسخ را بررسی کنید. این اثر را می توان با داده های ساخت یافته به دست آورد.

بخش پرسش و پاسخ باید به درستی در صفحه تعبیه شود. می توانید دستورالعمل های استفاده از این راه حل را در مطالب تهیه شده توسط گوگل بیابید. وقتی نوبت به اجرای بخش پرسش و پاسخ می رسد، گزینه های مختلفی وجود دارد. استفاده از ژنراتور یک راه نسبتا ساده برای انجام آن است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوالات فردی را اضافه کنید، سپس کد را کپی کرده و در صفحه قرار دهید.

آیا همیشه تأثیر مثبتی بر CTR شما خواهد داشت؟ متاسفانه نه. نیازهای کاربران را در نظر بگیرید. اگر افراد بدون بازدید از صفحه (با بررسی بخش پرسش‌های متداول) پاسخ سؤال را بیابند، احتمالاً وب‌سایت شما را نادیده می‌گیرند و این نتایج معکوس به همراه خواهد داشت. بنابراین، پاسخ ها و سوالاتی را که می خواهید در آنجا مطرح کنید، در نظر بگیرید.

عنوان و توضیحات را بهینه کنید

توضیحات متا یک عامل رتبه بندی نیست (به علاوه، گوگل همیشه محتوای مورد نظر ما را نشان نمی دهد)، اما همچنان ارزش بهینه سازی آن را برای تشویق کاربران به کلیک کردن روی آن دارد. آنچه را که می توان در صفحه یافت و از افزایش CTR در SERP ها بهره مند شد، شرح دهید.

همچنین ارزش بهینه سازی اولین عنصر توصیفی در وب سایت را دارد، به عنوان مثال. سرآمد ورودی وبلاگ، زیرا اغلب توسط گوگل به عنوان پیش نمایش وب سایت نمایش داده می شود. بنابراین، این محتوا برای پرسیدن سوالاتی ایده‌آل است که ممکن است افراد را تشویق به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت کند.

افزایش ترافیک ارگانیک با سئو

عنوان عنصر دیگری است. تا چند ماه پیش، می‌توانستیم عناوین سئو را مشاهده کنیم که شبیه به مواردی که در متا تگ تنظیم کرده‌ایم، به استثنای چند مورد. اکنون طبق محاسباتی که MOZ تهیه کرده است، گوگل 58 درصد از این عناصر را اصلاح می کند. با این حال، می توانید اقدامات خاصی را برای کاهش خطر اصلاح عناوین خود انجام دهید:

محبوب ترین عبارت (که اغلب توسط کاربران وارد می شود) را در عنوان قرار دهید.

در صورت امکان از عناوین کوتاه استفاده کنید - سعی کنید آنها را کمتر از 650 پیکسل نگه دارید. جالب اینجاست که گوگل در مورد نتایج موبایل سخاوتمندتر است، زیرا عناوین انتخاب شده توسط صاحبان سایت را نمایش می دهد.

از تکرار کلمات مشابه در عنوان خودداری کنید.

از عناصر ثابت اجتناب کنید - اگر عناوین شما شماتیک هستند، به عنوان مثال. تنها با یک کلمه تفاوت دارند، احتمالا گوگل آنها را تغییر خواهد داد.

شما از قبل می دانید که برای افزایش شانس گوگل برای نمایش عنوان مورد علاقه شما چه کاری انجام دهید. کلمات کلیدی مرتبط را در آن قرار دهید - به کاربر اینترنت اجازه دهید ببیند چه چیزی در محتوای شما پیدا می کند و مشاهده کند که چگونه CTR شما افزایش می یابد. به یاد داشته باشید که از عبارات دم بلند استفاده کنید، که بیشتر توصیفی هستند و محتوایی را که می توان در یک آدرس داده شده پیدا کرد بهتر نشان می دهد.

از تصاویر در پست های خود استفاده کنید

به غیر از نمایش داده شدن در تصاویر گوگل، این امکان را نیز به شما می دهد که CTR خود را در نتایج جستجوی ارگانیک افزایش دهید. توجه داشته باشید که عکس ها نیز به عنوان بخشی از پاسخ های مستقیم نمایش داده می شوند.علاوه بر این، گوگل تصاویری از Google Images را برای پرس و جوهای متعدد نمایش می دهد. مطمئن شوید که عکس‌های شما با کیفیت هستند و کاربران را تشویق کنید تا محتوا را بررسی کنند. این همچنین تأثیر مثبتی بر CTR شما خواهد داشت.

از URL های توصیفی استفاده کنید

این عنصر دیگری است که ممکن است توجه کاربران را به خود جلب کند. اطمینان حاصل کنید که URL شما حاوی یک کلمه کلیدی مرتبط است که آنچه را می توان در صفحه پیدا کرد را توصیف می کند. به عنوان مثال، وردپرس به شما این امکان را می دهد که به راحتی URL ها را هنگام انتشار مقالات جدید تغییر دهید.

به لطف این راه حل، وب سایت شما ممکن است از سایر نتایج جستجو متمایز شود. در SERP ها، کاربران ممکن است عناصر اضافی مانند قیمت محصول، رتبه بندی، سطح سهام یا تعداد بررسی ها را ببینند.

بسته به نوع محتوا، ممکن است اطلاعات دیگری نیز بیابید - هنگام صحبت در مورد پست های وبلاگ، اینها ممکن است داده های نویسنده و تاریخ انتشار باشد. این یک راه موثر برای بهبود CTR در نتایج ارگانیک است. چگونه چنین راه حلی را در وب سایت خود پیاده سازی کنید؟ اگر وردپرس دارید، ممکن است از افزونه های متعددی بهره مند شوید. جدای از آن، می توانید از مولد رایگان طرحواره نیز استفاده کنید که به شما در دستیابی به نتایج مورد نظر کمک می کند.

از جداول HTML استفاده کنید

در SERP، شما همچنین ممکن است خطوط اضافی را با اطلاعات تحت نتایج خاص مشاهده کنید، و این خطوط به دلیل داده های ساختار یافته نمایش داده نمی شوند. آنها در نتیجه استفاده از جدولی با مهمترین اطلاعات نشان داده شده اند. هیچ تضمینی وجود ندارد که Google همه جدول‌ها، داده‌ها و محتوای موجود در آن را نمایش دهد، اما این ممکن است راهی موثر برای بهبود CTR باشد.

این چیزی است که در SERP ها به نظر می رسد. می تواند به طور قابل توجهی دید وب سایت شما را در نتایج جستجو بهبود بخشد.

چگونه CTR را افزایش دهیم؟

راه های زیادی برای بهبود نرخ کلیک شما وجود دارد. با این وجود، شایان ذکر است که حتی اگر همه راه حل های ممکن را اعمال کنید، هیچ تضمینی وجود ندارد که Google آنها را در نتایج جستجو نمایش دهد. گزینه های مختلف را آزمایش کنید و ببینید که چگونه بر CTR شما در نتایج جستجوی ارگانیک تأثیر می گذارند. در حالی که ایموجی ها می توانند در تعدادی از صنایع بی فایده باشند، می توانند اثرات برجسته ای در سایر بخش ها داشته باشند.

بدون شک، ارزش دارد که روی CTR ارگانیک خود کار کنید، زیرا این کار می تواند به شما در افزایش ترافیک ارگانیک به سایت کمک کند.

 

سوالات متداول

چگونه می توانم بررسی کنم که آیا CTR وب سایت من نیاز به بهبود دارد؟

از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید، روی تب "عملکرد" کلیک کنید و سپس مطمئن شوید که CTR در میان داده های نمایش داده شده است. به نتایج غیر استاندارد توجه کنید.

 

هر مورد باید به صورت جداگانه در نظر گرفته شود. در درجه اول بر روی صفحاتی با کمترین CTR تمرکز کنید، اما فراموش نکنید که صفحاتی را که شاخص های خوبی دارند تجزیه و تحلیل کنید. همیشه چیزی وجود دارد که می توان آن را اصلاح کرد.

من داده های ساخت یافته را برای محصولاتم پیاده سازی کرده ام اما CTR من کاهش یافته است. چی شد؟

ممکن است دلایل مختلفی برای این وضعیت وجود داشته باشد. قیمت یکی از آنهاست. تصور کنید که یک محصول را به قیمت 50 دلار می فروشید، اما رقبای بازار شما همان کالا را به قیمت 30 یا 40 دلار ارائه می دهند. کاربران تمام این مقادیر را در نتایج جستجو می بینند. با توجه به اینکه ما در مورد یک محصول صحبت می کنیم، مردم احتمالا ارزان ترین گزینه را انتخاب خواهند کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ اسفند ۰۰ ، ۱۷:۵۷
باران بهاری

اکثر مردم فکر می کنند بهینه‌سازی موتور جستجو نوعی هنر مخفی است که بسیار دشوار است. قبلاً اینطور بود، اما موتورهای جستجو ساختن وب سایت خود را برای شما آسان تر می کنند به گونه ای که شما را در بالای لیست موتورهای جستجو قرار دهد. این مقاله به شما نشان می دهد که برای تحقق این امر به چه چیزی نیاز دارید.
در نظر گرفتن تلاش‌های سئو مانند تکالیف خانه، راهی عالی برای دستیابی به عرصه بسیار رقابتی تجارت وب است. این بدان معنی است که شما باید مانند تکمیل یک ترم به ترافیک سایت خود نزدیک شوید. شما باید تحقیقات خود را انجام دهید، خلاصه ای بسازید، نکات مهم را مشخص کنید و چک لیست کسب و کار را برای اصلاح فرآیند اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: نکات برتر سئو
وقتی نوبت به بهبود ترافیک می رسد، با ویرایش محتوای آن شروع کنید. بازدیدکنندگان فقط در صورتی در سایت شما باقی می مانند که اطلاعاتی که می خواهند داشته باشد و وقتی محتوای صفحه خود را بهبود ببخشید، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد.
برای جذب ترافیک بیشتر به سایت خود، یاد بگیرید که افراد هنگام جستجوی سایت شما از چه کلماتی استفاده می کنند. مشتریان تمایل دارند کلمات کلیدی را ترجیح دهند که گسترده‌تر و راحت تر به خاطر سپرده شوند. دریابید که چه کلمات و عباراتی بیشتر محبوب هستند و سپس از آنها در سایت خود برای جلب توجه بیشتر استفاده کنید.

 


مراقب جایگاه سایت خود در نتایج موتورهای جستجو باشید. با دانستن این موضوع، می‌توانید تشخیص دهید که آیا هیچ تلاشی برای ارتقای رتبه‌تان اصلاً مؤثر است یا خیر. همچنین می توانید از گزارش ارجاع دهنده خود استفاده کنید تا ببینید بازدیدکنندگان شما چگونه به سایت شما می آیند و از چه عباراتی برای جستجو استفاده می کنند.
برای اینکه مطمئن شوید بهینه‌سازی موتور جستجوی شما کار می کند، باید مرتباً رتبه صفحه وب سایت خود را بررسی کنید. گوگل چندین بار در سال رتبه‌بندی صفحات خود را به‌روزرسانی می‌کند و اگر بهبودی مشاهده نکردید، می‌تواند نشانه‌ای از کار نکردن کاری باشد که انجام می‌دهید. برای اطلاعات مرتباً به روز شده رتبه صفحه، می توانید الکسا را ​​بررسی کنید.
برای بهینه‌سازی نتایج موتور جستجو، مهم است که URL خود را به راحتی قابل شناسایی کنید. کلمات مرتبط با سایت را به جای اعداد و نمادها درج کنید. مردم آن کلمات کلیدی را در URL تشخیص می دهند و اگر فکر می کنند پیوند شما را به یک صفحه مرتبط می آورد، به احتمال زیاد روی پیوند شما کلیک می کنند.
محتوا
به روز رسانی های مکرر یک ابزار قدرتمند در تلاش مداوم برای بهینه‌سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو است. وسوسه انگیز است که بهینه‌سازی موتور جستجو را به عنوان یک درمان یکباره برای یک وب سایت تجاری مشاهده کنید، اما در واقع این یک روند مداوم است. افزودن محتوای تازه به یک وب سایت - محتوایی که حاوی کلمات کلیدی مشابه بقیه سایت است - می تواند موقعیت سایت را در صفحات نتایج موتور جستجو افزایش دهد.

در صورت امکان CSS و جاوا اسکریپت را در فایل های جداگانه روی سرور وب خود نگه دارید. با انجام این کار موتورهای جستجو قادر خواهند بود مطالب موجود در صفحات وب HTML شما را سریعتر پیدا کرده و فهرست بندی کنند. همچنین داشتن محتوای بیشتر از کد در یک صفحه وب باعث افزایش رتبه صفحه در نتایج موتورهای جستجو می شود.
مطمئن شوید که چگالی کلمه کلیدی شما خیلی زیاد یا خیلی کم نباشد. بسیاری از افراد این اشتباه را مرتکب می شوند که فکر می کنند هر چه تعداد دفعات ذکر کلمه کلیدی آنها بیشتر باشد، در رتبه های بالاتری قرار می گیرند. انجام این کار در واقع باعث می شود که موتورها سایت شما را به عنوان اسپم برچسب گذاری کنند و آن را پایین نگه دارند. سعی کنید از کلمه کلیدی خود در بیش از 7 درصد از محتوای صفحه خود استفاده نکنید.
نحوه خواندن Moz Ranks را بیاموزید. رتبه های Moz ترکیبی از محبوبیت یک صفحه در مراجع آن توسط موتورهای جستجو و لینک های خارجی و میزان بهینه‌سازی صفحات وب شما از نظر کلمات کلیدی و محتوا است. این ابزار باید به شما کمک کند تا عملکرد خود را پیگیری کنید و یک نمای کلی از محبوبیت سایت خود به شما ارائه دهد.
به جای نام وب سایت خود بر کلمات کلیدی محبوب تأکید کنید. به این فکر کنید که بیشتر مردم به دنبال چه چیزی هستند. هنگامی که در حال کار بر روی کسب رتبه در موتورهای جستجو هستید، باید مدام در نظر داشته باشید که مشتریان شما به دنبال چه عباراتی هستند و سپس به جای استفاده از اصطلاحات مبهم، محتوای خود را با آن عبارات تنظیم کنید.
یکی از بهترین راه‌ها برای گنجاندن اشباع کلمه کلیدی بالاتر، ایجاد و حفظ یک وبلاگ شاد و سرگرم‌کننده به عنوان بخشی از وب‌سایت خود است. این عبارات مربوط را در درصد بسیار بالاتری اضافه می کند. همچنین به بازدیدکنندگان سایت دلیلی برای بازدید و بازدید مجدد برای مطالب و اخبار به روز می دهد.
همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، بهینه‌سازی موتورهای جستجو دیگر یک راز نیست. اگر چند مرحله ساده برای بهینه‌سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو را بدانید، به راحتی می توانید ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید. با استفاده از نکات ذکر شده در این مقاله، می توانید وب سایت خود را در بالای لیست قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ اسفند ۰۰ ، ۱۷:۲۹
باران بهاری

بهینه‌سازی موتور جستجو فرمولی است که تضمین می کند صفحه وب شما به راحتی در دسترس موتورهای جستجو قرار دارد. تکنیک‌های بهینه‌سازی به گونه‌ای فرمول‌بندی شده‌اند که به افزایش شانس اینکه صفحه وب به عنوان یک نتیجه برتر نمایش داده شود و روی آن کلیک شود، کمک می‌کند. این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید بهینه‌سازی موتور جستجو چگونه کار می‌کند و چگونه می‌توانید آن را برای شما کارآمد کنید.
مهمترین بخش سئو این است که مطمئن شوید سایت شما دارای محتوای منحصر به فرد و تازه است. اگر محتوای سایت شما در جای دیگری از وب ظاهر نشود، موتورهای جستجو آن را بیشتر از محتوای کپی شده وزن می کنند. در همین راستا، محتوای جدیدتر وزن بیشتری نسبت به محتوای قدیمی دارد.

 

 


در مورد بهینه‌سازی موتور جستجو بیاموزید یا شرکتی را استخدام کنید که در آن تخصص دارد. اگر در طول جستجوی وب سایت پیدا نشود، کاری که در سایت خود انجام می دهید هدر می رود. یک طرح سئو خوب باعث می شود در نتایج موتورهای جستجوی اصلی برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با شرکت شما رتبه بالاتری کسب کنید.
از داده های غیر ضروری و متفرقه در وب سایت خود اجتناب کنید. این استراتژی همراه با کاهش طول صفحه شما برای به حداکثر رساندن کیفیت است. داده های متفرقه و حقایق اضافی فقط توجه بازدید کننده شما را از دست می دهد که می تواند فروش شما را در همان لحظه از دست بدهد. از اطلاعات حیاتی برای شرکت خود استفاده کنید که دقیقاً توضیح دهد که در مورد چه چیزی هستید.
مطمئن شوید که تمام صفحات وب سایت شما به سرعت بارگیری می شوند. الگوریتم‌های جدید موتورهای جستجو اکنون زمان پاسخگویی صفحه را هنگام تعیین رتبه به وب‌سایت شما در نظر می‌گیرند. اگر بارگذاری صفحات شما زمان زیادی می برد، ممکن است به دلیل میزبان وب شما باشد نه محتوای شما. بهتر است از یک وب سرور اختصاصی برای میزبانی وب سایت خود استفاده کنید.
محتوا را به عنوان پایه خود نگه دارید. هرچه محتوای بیشتری در وب سایت خود داشته باشید، خوانندگان بیشتری خواهید داشت. هیچ کس دوست ندارد روی یک سایت کلیک کند و با لینک ها و تبلیغات بمباران شود. اگر محتوای خود را در قسمت جلو و مرکز نگه دارید، خوانندگان در صفحه شما احساس راحتی بیشتری خواهند کرد و احتمالاً برای مطالب بیشتر باز خواهند گشت.
تراکم کلمات کلیدی بین 3 تا 15 درصد برای هر مقاله در وب سایت شما توصیه می شود. اگر تراکم کلمات کلیدی را در این محدودیت ها نگه دارید، مقالات شما برای موتورهای جستجو بهینه می شوند. اگر چگالی کلمه کلیدی خیلی زیاد باشد، موتورهای جستجو صفحات وب شما را به عنوان هرزنامه می بینند و رتبه شما جریمه می شود.
URL وب سایت خود را سئو دوستانه تر کنید. برخی یا همه کلمات کلیدی خود را در آدرس سایت خود بگنجانید، مانند "www.mysite.com/antique-book-store". این به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را پیدا کنند. همچنین، به جای خط تیره از خط تیره استفاده کنید، زیرا خط فاصله به حساب می آید اما خط فاصله به حساب نمی آید. اما این کار را زیاد انجام ندهید. داشتن چندین خط تیره باعث می شود که پیوند شما مانند هرزنامه به نظر برسد و افراد روی آنها کلیک نکنند.
از فهرست های رایگان کسب و کار محلی و سایت های نشانک استفاده کنید. اطلاعات وب سایت خود را در یک یا همه دایرکتوری های رایگان کسب و کار محلی موجود در آنجا وارد کنید. همچنین آدرس و توضیحات وب سایت خود را در سایت های نشانه گذاری وارد کنید. این امر باعث می‌شود که وب سایت شما در طول جستجوهای وب کمی آسان‌تر شود.
از کلمات کلیدی به طور طبیعی استفاده کنید. بسیاری از بازاریاب‌های مقاله می‌خواهند مقالات خود را با کلمات کلیدی زیادی که می‌توانند پر کنند، زیرا تلاش می‌کنند تا موتورهای جستجو را وادار کنند که مقاله‌شان را «ببینند»، اما حقیقت این است: مردم نیز باید مقالاتی را بخوانند. اگر از کلمات کلیدی در مقاله خود استفاده می کنید، طبیعی و محاوره ای باشید تا مردم به خواندن آن ادامه دهند.
پس از انتخاب عبارت کلیدی خود، نام دامنه ای را خریداری کنید که شامل کلمه کلیدی شما باشد. این احتمال کلیک را افزایش می دهد و به خوانندگان ایده ای فوری در مورد موضوع سایت شما می دهد. این کلید رتبه بندی است و بخشی از دلیلی است که شما همیشه باید عبارات کلیدی کمی کمتر محبوب را انتخاب کنید تا احتمال بیشتری وجود داشته باشد که نام دامنه باز را پیدا کنید.
یک استراتژی رسانه اجتماعی قوی ایجاد و به کار بگیرید، یا از موتورهای جستجو عقب بمانید. همه، از مشاغل کوچک آجر و ملات گرفته تا شرکت های بزرگ، سوار قطار رسانه های اجتماعی هستند. نداشتن رویکردی به این زاویه از بازاریابی اینترنتی، خودکشی تجاری با موتورهای جستجو قطعی است. پس در شبکه های اجتماعی حضور پررنگ و دائمی داشته باشید.
خدمات سئو
هنگامی که به دنبال یک شرکت سئو هستید، انتخاب بسیار سخت است زیرا همه آنها ادعا می کنند که در این تجارت بهترین هستند! چیزی که ممکن است به ذهن شما خطور نکند این است که بهتر است با یک شرکت خدمات سئو که در نزدیکی شما قرار دارد، باشید. اگرچه این روزها امکان انجام تجارت کاملاً آنلاین وجود دارد، اما همیشه مطلوب نیست. همکاری نزدیک با یک شرکت خدمات سئو کاری است که احتمالاً باید شخصاً انجام دهید.
همانطور که اکنون متوجه شدید، بهینه‌سازی موتور جستجو فرمولی برای افزایش شانس این است که جستجوگران در یک موتور جستجو وب سایت شما را به عنوان بهترین نتیجه دریافت کنند. این باعث افزایش دید، ترافیک و سود می شود. با تحقیق و پیاده‌سازی اطلاعات این مقاله می توانید مشتری جذب کنید و سود خود را افزایش دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ اسفند ۰۰ ، ۱۷:۲۵
باران بهاری